مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه قطعه یک تونل قطار شهری کرمانشاه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، گفت: پایان فروردین ماه سال 97، کار ساخت قسمت عمده قطعه یک به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سعید سلیم‌ساسانی ، اظهار داشت: عملیات اجرایی قطعه یک تونل قطاری شهری کرمانشاه از سه‌راه 22 بهمن  تا میدان آزادی با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه ادامه داد: براساس زمان‌بندی تعیین شده توسط مشاوران، هماهنگی‌های و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان فروردین ماه سال 97 عملیات عمده احداث این قطعه به اتمام می‌رسد و تنها نصب ریل و روسازی آن باقی می‌ماند.

وی افزود: قطعه 2 مربوط به عملیات احداث ایستگاه میدان آزادی است، این ایستگاه هم‌اکنون با کیفیت و سرعت بالا در حال اجرا است و در حال تامین تجهیزات، ناوگان و اعتبارات مورد نیاز آن هستیم.

سلیم‌ساسانی تصریح کرد: تونل قطار شهری کرمانشاه یک تونل عمیق است که به اندازه 2 برابر ارتفاع تونل به صورت نرمال روی آن سرباره ایجاد شده است  یعنی کف تونل در عمق 24- متر در سطح معبر احداث شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار