فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جریان ضدانقلاب در حال ارائه یک تصویر آنارشیک از فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی است.
کد خبر: ۴۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سردار بهمن ریحانی امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس اخلاقی، مسئول سابق بسیج دانشجویی و  گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای دفاع مقدس اظهار داشت:  امام خمینی (ره) همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته باعث شد که هرگز از هیچ قدرت استکباری و ظالمی هراسی به دل خود راه ندهند.

 وی خاطر نشان کرد: تمامی کشورهای دنیا  و در راس آنها آمریکا به قدرت ایران اعتراف کرده و این برای ما چالش برانگیز است، چرا که نمی توانند قدرت فکر و جنبش ما را متوقف کنند و با تمام راهها و هجمه ها علیه ایران اقدام و هجمه اندازی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: از جمله هجمه های ذکر شده،  هجمه بر خاورمیانه، هجمه تکفیری و مقابله با مسلمان شدن مردم جهان است.

سردارریحانی تاکید و یادآوری کرد: دشمنان اسلام و ایران با نشان دادن رفتارهای نادرست که از فرامین اسلامی نیست(قمه زنی، سربریدن توسط داعش و...) در پی ضربه زدن به اسلام هستند  که به حمد خداوند دشمن با تمام قوای خود وارد شده بود به اهداف پلید خویش دست نیافت.

وی افزود: جوانان انقلابی افسران جنگ نرم هستند چرا که افسر در میدان نبرد جلودار و اختیار دار است و اگر ارتباط افسر با مقام بالاتر قطع شود یا آن مقام کفایت لازم را نداشت اختیار به عمل انقلابی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: جریان ضدانقلاب در حال ارائه یک تصویر آنارشیک از فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی است. گویی قرار است هر کسی هر کاری در هر جایی به ذهنش می‌رسد انجام دهد.

سردار ریحانی ادامه داد: اما واقعیت به هیچ وجه این نیست. رهبر انقلاب از یک سو می‌بینند که در آن بالاها خبری نیست و دستگاه مرکزی اختلال دارد و نمی‌تواند مدیریت کند، و از سوی 
دیگر در کلام و سخن نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار ۱۷ خرداد شاهد پختگی و غنایی تحسین‌برانگیز هستند. به این افسران جنگ نرم است که ایشان فرمان آتش به اختیار داده‌اند.

وی تصریح کرد:حکم آتش به اختیار را کسانی از حضرت آقا گرفته‌اند که برای پیگیری مطالبات و منویات ایشان، نسبت به دستگاه مرکزی دانش و صلاحیت بیشتری دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افسران جوان امام، حکم آتش به اختیار گرفتند تا وقتی در هیئات اندیشه‌ورزشان مسئله‌ای برایشان بیّن شد، با خود نگویند حتما درباره این بدیهیات در آن بالا فکر می‌شود. بدانند که آن بالا اختلال دارد و خود باید اقدام کنند.

سردار ریحانی در پایان گفت: رهبر انقلاب فرمودند که اگر مرکز فرماندهی دچار اختلال شد سربازان باید آتش به اختیار باشند یعنی هرکس باید وظیفه خود را تشخیص داده و به آن عمل کند.

کار با جوانان در بسیج دانشجویی متفاوت از سایر گروه ها و اقشار است

در ادامه عباس اخلاقی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، با تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج دانشجویی دارای مشخصات خاص خودش است و با دیگر گروه ها و اقشار متفاوت است که اولین تفاوت آن جامعه هدف بسیج دانشجویی است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با قشر جوان جامعه روبرو است. قشر جوانی که نیرویی مومن و متخصص و با بنیه علمی و جهادی و با روحیه ی آرمانخواهی و مطالبه گری است.

مسئول سابق بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، دومین وجه تمایز بسیج دانشجویی با دیگر گروه های بسیجی را وجود همکارانی متخصص و جوان که هم دل و هم زبان هستند دانست  وخاطر نشان کرد:  بسیج دانشجویی یکی از مهمترین اقشار در انقلاب اسلامی است. این اهمیت و جایگاه بسیج دانشجویی است که وظایف این گروه را سنگین تر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نزد خداوند آسوده خاطرم و گواهی می دهم تمام تلاشم را انجام داده و ازاینکه از قشر پویا و جوان دانشجو جدا می شوم ناراحت هستم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم صلاح الدین قره تپه به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان کرمانشاه منصوب واز زحمات عباس اخلاقی قدردانی  و لوح یادبودی به وی اعطا شد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار