رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: استفاده از وانت و تراکتور و خودروهای مشابه به عنوان سرویس مدرسه تخلف است.
کد خبر: ۴۹۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد حیدری ، با بیان اینکه سرویس مدارس روستایی و برون شهری باید احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند، گفت: در راه‌های برون شهری سرعت خودروها بالاست و نیاز است رانندگان احتیاط بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه موارد تخلف سرویس مدارس برون شهری و روستایی طی نامه‌ای به آموزش و پرورش اعلام شده است، اظهار کرد: سرویس مدارس برون شهری باید مناسب و به لحاظ فنی سالم بوده، همچنین برچست سرویس مدارس باید روی خودرو نصب شده و در حد ظرفیت خودرو، دانش آموزان سوار شوند.

حیدری با بیان اینکه برخی خانواده‌ها برای کاهش هزینه با سرویس هماهنگی کرده و تعداد بیشتری دانش آموزان را در سرویس جای می‌دهند، گفت: این امر تخلف است و در صورت مشاهده دانش‌آموزان اضافی بیش از حد ظرفیت خودرو، با آن برخورد می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین پلیس حساسیت ویژه ای بر استفاده از کمربند ایمنی تمام دانش آموزان سرویس در راه‌های برون شهری دارد.

وی با بیان اینکه در برخی روستاها از وانت یا تراکتور به عنوان سرویس مدرسه استفاده می‌شود، گفت: این امر تخلف بوده و پلیس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: این وسایل هیچگونه ایمنی نداشته و در صورت بروز کوچکترین حادثه خسارات جانی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار