اگر گزینه وزارتی علوم ، محمد رضا پورمحمدی باشد باید گفت که آقای رئیس جمهور هنوز دست نخبگان سیاسی استان را در پوست گردو نگه داشته و قصد ندارد امتیازی سیاسی به آن ها بدهد!
کد خبر: ۴۹۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 26 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب روحانی و با توجه به نقش بسیار مهم برخی نمایندگان و نخبگان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در این پیروزی ، حداقل انتظارات از رئیس جمهور این بود که با توجه به پتانسیل های خوب موجود ، یکی از وزراتخانه ها را به نخبگان این استان واگذار کند که این مهم انجام نشد .(اینجا) اما همچنان کورسوی امیدی در خصوص انتخاب سید ضیاء هاشمی برای معرفی به عنوان وزیر علوم پس از انتصاب وی به عنوان سرپرست وزارت علوم ، وجود دارد.
برخی از نمایندگان استان هم چه با انتشار نامه به رئیس جمهور و چه با رایزنی هایی که صورت گرفته ، انتظار دارند ، هاشمی برای وزارت علوم به مجلس معرفی شود ، هر چند برخی شایعات و خبرهای غیر رسمی می گویند که یکی از نمایندگان تاثیرگذار استان چندان تمایلی به این انتخاب ندارد و از هاشمی حمایت نمی کند ! اما باز هم امیدواری در کهگیلویه و بویراحمد بالا است .
اما در جدیدترین خبر رئیس دانشگاه تبریز در مصاحبه ای اعلام کرده که با وی برای تصدی وزارت علوم رایزنی شده است .
محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب و معرفی وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: رایزنی‌هایی با واسطه در این رابطه با بنده صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌دانم این موضوع چقدر از سوی دولت جدی است، اضافه کرد: پیشتر نیز رایزنی‌ها با چند تن از اساتید مهم کشور درباره مسئولیت وزارت علوم صورت گرفته و دیدگاه‌های کلی درباره آموزش عالی از این افراد اخذ شده است.
پورمحمدی دارای دکترای جغرافیا در گرایش برنامه‌ریزی شهری است و در حال حاضر ریاست دانشگاه تبریز را بر عهده دارد.
اگر گزینه وزارتی علوم ، محمد رضا پورمحمدی باشد باید گفت که آقای رئیس جمهور هنوز دست نخبگان سیاسی استان را در پوست گردو نگه داشته و قصد ندارد امتیازی سیاسی به آن ها بدهد!
 
باز هم دست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در پوست گردو/گزینه احتمالی وزارت علوم را بشناسید + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار