مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان در ۶ ماهه اول سال خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 28 September 2017
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان در ۶ ماهه اول سال خبر داد.
 
به گزارش ایکنا؛یدالله روحانی منش مدیر عامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: بر اساس گزارش واحد آمار ستاد دیه استان، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، ۱۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان با مبلغ کل بدهی ۱۳۵ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال آزاد شده‌اند.
 
وی افزود: از میان ۱۴۰ زندانی آزاد شده، ۱۳۷ نفر آقا و ۳ نفر بانو هستند که از این میان پرونده ۱۷ زندانی مرتبط با دیه، ۱۰۲ زندانی محکومیت مالی، ۱۹ زندانی مهریه و ۲ زندانی مربوط به نفقه بوده است.
 
روحانی منش اضافه کرد: طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از این طریق جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.
 
مدیر ستاد دیه استان ادامه داد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال، تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شده‌اند و مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.
 
وی یادآور شد: طی دعوت از شکات پرونده‌ها مبلغ ۶۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال در شورای حل اختلاف ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است، همچنین مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال نیز به صورت وام بانکی پرداخت شده است.
 
روحانی منش گفت: تعدادی از مددجویان نیز با کمک های مردمی به مبلغ۱۳میلیارد و ۲۳ میلیون ریال آزاد شده‌اند در این میان مددجویان نیز خود دخیل بوده و مبلغ سه میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال همیاری داشته‌اند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار