معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: به همت نیکوکاران عرصه سلامت، بیمارستان 45 تختخوابی آباده بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 03 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس :سید محمد مهدی طباطبایی عملیات اجرایی مرکز بیمارستانی جراحی قلب و عروق شهرستان آباده در سال 1388 با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال از سوی خیران تامین سلامت و با تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد و هم‌اکنون با 98 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آباده در شمال فارس با توجه به قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی شیراز، یزد و اصفهان نیاز به این مرکز درمانی نیاز مبرم داشت، افزود: با توجه به فاصله شهرستان آباده با مرکز استان و نیز در راستای کاهش سفرهای درمانی و ساماندهی مراجعان از شهرهای همجوار، برنامه‌ریزی جهت ساخت این بیمارستان بیش از یک دهه با جدیت دنبال شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی با زیربنای 3 هزار و 620 متر مربع در سه طبقه شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، انژیوگرافی و بخش های بستری است.

طباطبائی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مرکز درمانی شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی و تسریع در رساندن آنان به ویژه از شهرستان‌های همجوار به آباده هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار