مرد خانه می‌گوید: اکنون سه هفته است که با انتقال وسایل خانه به کنار خیابان، در این‌جا زندگی می‌کنیم و چون در این‌جا برق، آب و گاز وجود ندارد، جهت تامین نیازهای اولیه زندگی در مضیقه هستیم.
کد خبر: ۵۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 07 October 2017
به گزارش شیرازه؛ در روزهای گذشته باخبر شدیم در منطقه‌ای از شهر شیراز یک خانواده در کنار خیابان زندگی و روزها را به سختی و مشقت می‌گذراند‌. از همین رو در محل زندگی آن‌ها حضور پیدا کرده و در مورد اتفاقات پیش‌آمده و چگونگی زندگیشان صحبت کردیم. 

مرد خانواده می‌گوید: بنده شغل آزاد دارم. چند ماه پیش مبلغی به میزان 60 میلیون تومان ضامن فردی شدم و متاسفانه طرف مقابل فعلا از دسترس خارج شده و علی‌رغم پیگیری‌های فراوان او را نیافتیم. بخاطر ضمانت، مجبور بودم 60 میلیون تومان را پرداخت کنم و چون پول نقدی در حساب نداشتم، منزل خودمان را رهن دادیم. 

او ادامه می‌دهد: به همین دلیل اکنون سه هفته است که با انتقال وسایل خانه به کنار خیابان؛ در این‌جا زندگی می‌کنیم. بنده به اتفاق همسر، مادر همسرم و سه فرزند 20 روز است که آواره خیابان شده‌ایم و چون در این‌جا برق، آب و گاز وجود ندارد، جهت تامین نیازهای اولیه زندگی در مضیقه هستیم. 

به گزارش شیرازه؛ این خانواده در در منطقه پایین شهر یک اتاق به مبلغ یک میلیون رهن و 250 هزار تومان اجاره جهت اسکان رزرو کرده‌اند که فعلا به دلیل نداشتن پول کافی از انتقال وسایل به آن‌جا معذورند و از همین رو نیازمند مساعدت جدی همشهریان عزیز هستند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار