معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ارسال ۶۷ اثر داستانی با موضوع شعار سال به دبیرخانه جشنواره داستان‌نویسی اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،پریسا محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره داستان نویسی اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه، گفت: اقتصاد مقاومتی شرط اساسی جامعه امروز برای برون رفت از مشکلات است و برای تحقق آن باید برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشیم.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، برنامه های متعددی را برای گفتمان سازی در این حوزه تدارک دیده است که یکی از این برنامه ها جشنواره داستان نویسی اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال در شهرستان سنقروکلیایی است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : مرداد ماه سال جاری فراخوان این اثر منتشر که خوشبختانه جشنواره با استقبال خوب داستان نویسان استان مواجه و ۶۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

محمدی با اشاره به اهمیت این رویداد فرهنگی افزود: فراخوان جشنواره در محورهای مختلفی از جمله توجه به کار ایرانی، تولید ایرانی، سبک زندگی، مبارزه با قاچاق کالا و در دو بخش داستان کوتاه و داستانک منتشر شد و امیدواریم اختتامیه این برنامه را در پایان مهر ماه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: آثاری که به دبیرخانه جشنواره دبیرخانه ارسال شده و با تایید هیئت داوران در ویژه نامه یا کتابی با همین عنوان منتشر خواهند شد و علاوه بر آن آثار منتخب هیات داوران در فضای مجازی منتشر می شوند، تا امکان دسترسی عمومی به آنها فراهم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار