مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان:
تابناک: مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: موفقیت تیم ملی والیبال، نتیجه یک کار ریشه‌ای بوده و این رشته ورزشی می‌تواند برای فوتبال الگو باشد.
کد خبر: ۵۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، هادی عقیلی در مورد قیاس‌هائی که بین تیم ملی فوتبال و والیبال ایران صورت می‌گیرد و همچنین انتقادهای صورت گرفته بابت عدم پیشرفت فوتبال ملی در این چند دهه اظهار داشت: نخستین موضوعی که می‌توان در موردش صحبت کرد امکانات بسیار ضعیف در رشته فوتبال در ایران است.

وی افزود: هنوز یک زمین چمن استاندارد که مورد قبول دنیا باشد نداریم، چه برسد به اینکه یک استادیوم استاندارد داشته باشیم، در حالی که حداقل امکانات سخت‌افزاری والیبال در حدی هست که بتوان حتی مسابقات جهانی را برگزار کرد.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: باید دید که والیبال چگونه هدف‌گذاری کرده و به چه جایگاهی رسیده، در واقع والیبال می‌تواند الگوئی برای فوتبال ایران باشد.

وی تصریح کرد: چند سال قبل یک استعدادیاب (ایوان بولگانیکوف) توسط فدراسیون والیبال مورد استخدام گرفته تا در ایران جوان‌های بلندقد را انتخاب کند و فکر می‌کنم همین اتفاق بوده که والیبال ایران را دگرگون کرده، فوتبال هم اگر با چنین آینده نگری‌ مواجه شود به طور قطع می‌تواند پیشرفت کند.

عقیلی گفت: فوتبال آنقدر ورزش مهم و تاثیرگذاری بوده که حتی اگر قرار باشد کار فرهنگی یا اقدامات خیرخواهانه صورت بگیرد، خیلی‌ها از طریق فوتبال این کار را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکبار این جمله را از زبان امین تارخ شنیدم که گفت فوتبال و سینما یک فرهنگ هستند که این فرهنگ باید به صورت درست در بین مردم هر کشور دیده شود.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: تا زمانی که بخواهیم در این فوتبال دنبال مسائل پوچ باشیم و بدانیم که قرارداد فلان بازیکن چقدر بوده به جایی نمی‌رسیم.

وی افزود: همه چیز این فوتبال بد نبوده و نمی‌توان دیدگاهی سیاه داشت، ولی برای پیشرفت فوتبال باید حرفه‌ای کار کرد. با این شرایط نه بازیکنی ساخته می‌شود، نه فوتبال درست می‌شود و نه در امکانات سخت‌افزاری پیشرفت می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار