برای اولین بار در کشور دوره آموزشی بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس با هدف اصلاح رفتار‌های ترافیکی رانندگان در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 14 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداوسیما:سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: این دوره آموزشی با هدف اصلاح رفتار‌های ترافیکی رانندگان و افزایش اطلاعات آن‌ها در زمینه‌های بهداشتی، قوانین راهنمایی و رانندگی و روانشناسی رفتار  با دانش آموزان برگزار شده است.
حمید رضا ناصری اظهارداشت: اولویت حوزه حمل و نقل در گام اول آموزش کاربران صنعت حمل و نقل در بخش رانندگان سرویس و رانندگان تاکسی و اتوبوس است که از سال گذشته با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش آغاز شده است.
وی افزود: دوره آموزشی رانندگان سرویس مدارس با هماهنگی سازمان فنی وحرفه‌ای برای اولین بار در کشور در شهر شیراز با حضور اساتیدی از پلیس راهور، آموزش وپرورش، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به صورت تئوری و عملی برگزار شده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با سازمان فنی وحرفه‌ای به رانندگانی که در آزمون تخصصی پایان دوره نمره لازم راکسب نمایند گواهینامه بین المللی اعطاء خواهد شد.
وی افزود: رانندگانی که موفق به کسب نمره لازم دراین دوره نشوند می‌بایست مجدد در آزمون شرکت کرده و درصورت اخذ نمره لازم می‌توانند به عنوان راننده سرویس به فعالیت خود ادامه دهند.
سرپرست معاونت حمل ونقل وترافیک با اشاره به اینکه، پلیس رفتار رانندگان سرویس مدارس را پس از آموزش مثبت ارزیابی کرده است، خاطر نشان کرد: پس از دوره آموزشی رفتار رانندگان ارزیابی شد که به نشانگر تاثیر این دوره بر رفتار آنان به گواه کارشناسان و پلیس بوده است.
ناصری با تاکید بر اینکه تغییر رفتار صرفا با یک دوره تداوم ندارد، یادآور شد: تلاش می شود دوره‌های آموزشی به صورت مداوم و با ابزار‌های آموزشی متنوع ادامه داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار