مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد : نظارت‌های همه‌جانبه‌ای بر روند آموزش تولید دستبافته ها در استان وجود خواهد داشت تا تولیدکنندگان حرفه‌ای و توانمند در بخش‌های مختلف آموزش دهیم.
کد خبر: ۵۱۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵ 30 October 2017
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پایش میدانی و نیازسنجی های انجام شده توسط تیم توسعه خوشه و برنامه ریزی انجام شده 38 دوره آموزشی با 6 عنوان با گستره توزیع شهرستانی در سطح استان با هدف توانمند سازی و بروز رسانی اطلاعات بافندگان،طراحان و فعالین حوزه دست بافت ، با اعتبار13 میلیار ریال در حال برگزاری است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومي شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد، سهراب بنام اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی خوشه صنعتی دستبافته های استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه آموزش‌های تولید دستبافته ها و مهارت‌آموزی است که در این زمینه پیش‌بینی شده امسال و تا پایان سه ماهه سوم قریب یک هزار نفر زیرپوشش آموزش‌های اشتغال، مهارت‌آموزی و تولید دستبافته ها قرار گیرند که این امر در بحث تولید و اشتغال بسیار حائز اهمیت است .
وی با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده برای متقاضیان به صورت ویژه و مناسب خواهد بود، افزود: نظارت‌های همه‌جانبه‌ای بر روند آموزش تولید دستبافته ها در استان وجود خواهد داشت تا تولیدکنندگان حرفه‌ای و توانمند در بخش‌های مختلف آموزش دهیم.
وی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های استان‌های مختلف علاوه بر اینکه تعامل همه‌جانبه‌ای بین تولیدکنندگان و تجار فرش به وجود می‌آورد گام بزرگی برای بازاریابی محسوب می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و اساسی انجام شده است
بنام بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی خوشه دستبافته ها در استان کهگیلویه وبویراحمد حضور تولیدکنندگان و فعالین دستبافته ها در نمایشگاه‌های کشوری است که در این زمینه چند نمایشگاه داخلی با حضور ذینفعان خوشه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که ازجمله می توان اخذ غرفه در بیست ششمین نمایشگاه بین المللی فرش تهران را برشمرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت تولید با کیفیت و مرغوب و استاندارد سازی وتولید محصولات ارگانیحک وسبز در دست بافته های کهگیلویه و بویراحمد محورهای مهم آموزش‌های دست بافته هاست که انتظار می‌رود بعد از پایان دوره‌های آموزشی تحول عظیمی در این بخش‌ها حاصل و دست بافته های استان بتواند به سمت ارتقای کمی و کیفی محصولات و ایجاد حداقل یک برند مشترک حرکت نماید.
بنام با اشاره به اینکه تبلیغات تولید و بازاریابی دستبافته ها در فضای مجازی نیز یک اقدام بسیار مهم می باشد، افزود: در این زمینه اقدامات جدی شامل ایجاد وبسایت و کانال ارتباطی انجام شده ‌و انتظار می‌رود با حضور تولیدکنندگان شاهد روند مناسبتری برای تبلیغ و فروش در فضای مجازی باشیم.
وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های خوشه صنعتی دستبافته ها استان کهگیلویه و بویراحمد تشویق دانشجویان برای ارائه پایان‌نامه‌ها با محوریت دستبافته ها است که در این زمینه آمادگی حمایت مالی از طرحها و پایانامه های مرتبط در این حوزه را داریم .
گفتنی است : يكي از ظرفيت هاي استان، دست بافته هاست كه شركت شهرکهای صنعتی با پیاده سازی مدل توسعه خوشه كسب وكار را براي اولین باراز سال 1394 در استان اجراو پیاده نموده و تا کنون با توجه به تجربيات و همكاري فعالان این حوزه روند توسعه اي مناسبی را سپري كرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار