معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: ایران آمادگی ارسال مسافران اربعین را داشت، اما دولت عراق مرز خسروی را بسته است، به محض اطلاع از چرایی این موضوع به مردم علت را گزارش خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۱۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین ذوالفقاری، در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ارتباط با علت بسته بودن مرز خسروی، اظهار کرد: ایران آمادگی خود را برای انتقال 
مسافر از طریق مرز خسروی به عراق اعلام کرده بود. تا دیشب هم عراق این آمادگی را داشت، اما شب قبل اعلام کرد که باید این مرز بسته شود. از دیشب تا به حال دنبال این هستیم که علت این موضوع را پیدا کنیم، اما هنوز علت اصلی مشخص نشده است.

وی ادامه داد: با عراق تماس داشتم و خواسته ام تا اعلام کنند که علت بسته بودن مرز خسروی چیست. باید به ما اطلاع دهند تا ما هم اطلاع رسانی کنیم. ما به آنها حساسیت موضوع را گفته ایم و یادآور شدیم که مردم ما در شور و شعفی هستند و می خواهند هر چه سریعتر سفر زیارتی خود را آغاز کنند.

رییس ستاد اربعین گفت: زیرساخت ها آماده شده است و ایران آمادگی کامل را برای سفر اربعین امسال دارد، زمانیکه متوجه شددیم چرا این مرز از طریق دولت عراق بسته شده به اطلاع مردم خواهیم رساند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار