رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را تأمین می کند، گفت: توصیه ها و هشدارهای پلیسی در این سفر معنوی می تواند گره گشا باشد.
کد خبر: ۵۱۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی مهری با بیان اینکه روادید  فقط به صورت انفرادی صادر می شود، گفت: مواظب تبلیغات دروغین برخی سایت ها و موسسات در مورد سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین به صورت گروهی و با کمترین قیمت ویزا و سریع ترین زمان باشید، زیرا در این گونه موارد احتمال کلاهبرداری متصور است.
 
وی افزود: مدارک هویتی غیر مرتبط با سفر اربعین را به همراه خود نبرید و در هنگام سفر، هر فرد باید گذرنامه و روادید خود را شخصا به همراه داشته باشد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام یادآور شد: به هیچ عنوان رمز عابر بانک خود را بر روی کارت درج نکنید و مدارک، کارت عابر و وجوه نقد خود را در جیب های مختلف بگذارید تا در صورت مفقود شدن همه آنها باهم مفقود نشود.
 
وی تصریح کرد: زائران در مبادی ورودی و خروجی با مأموران کنترل مرزی و نهادهای امنیتی و انتظامی تعامل و همکاری های لازم را داشته باشند و از بحث و جدل با آنان پرهیز کنند.
 
سرهنگ مهری از زائران خواست در مکان های شلوغ مانند اتوبوس، مراکز خرید، زیارتگاه ها، پارک ها و ... مراقب وجه نقد، مدارک و سایر اموال با ارزش داخل جیب یا کیف خود باشند تا مانع سرقت ، توسط افراد فرصت طلب و سارقان شوند.
 
وی گفت: خودروها و وسایل نقلیه را در پارکینگ  هایی که با نیروی مناسب طراحی شده  و در ورودی شهر مهران است پارک کرده و حتماً ضمن استفاده از وسایل ایمنی ضد سرقت از بستن در خودرو اطمینان حاصل کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام یادآور شد: زائران عزیز باید توجه داشته باشند که هیچگاه گوشی تلفن همراه خود را در اختیار دیگران به ویژه افراد ناشناس قرار ندهند؛ گوشی را برای شارژ رها نکنند و برای تعویض سیم کارت از عوامل یا زائران ایرانی مورد اطمینان کمک بگیرند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار