نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرهنگ سازی در میان مردم و دانش آموزان برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در شهر و روستا باید به عنوان یک امر مهم مدنظر مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 31 October 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  در دیدار مسئولان راهنمایی و رانندگی استان افزود: فرهنگ‌ سازی در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای تحقق آن در قالب برنامه مدون باید اقدام های مستمر انجام شود.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی، نشست های فرهنگی ، اطلاع رسانی ، تهیه و توزیع مطالب بروشور، معرفی و تشویق رانندگان قانونمند جدی گرفته شود.
امام جمعه یزد با بیان اینکه بر اساس آمار بسیاری تصادف ها در استان مربوط به راکبان موتورسیکلت است ، از مردم و به خصوص خانواده ها ، رعایت مقررات را خواستار شد.
ناصری یزدی در ادامه به آلودگی هوای یزد به خاطر تردد زیاد وسایل نقلیه در معابر عمومی و خودروهای عبوری اشاره کرد و گفت: باید خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت خودرو ، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کردت: رعایت حقوق شهروندان توسط رانندگان و اعمال مقررات ضامن حفظ آرامش و کاهش حوادث احتمالی است.
ناصری یزدی با قدردانی از اقدام های انجام شده توسط پلیس بر همکاری مردم با ماموران و رعایت دقیق مقررات تاکید کرد.
آمار تصادفات منجر به فوت استان در محدوده شهری سال 94، چهار درصد کاهش یافت و با ادامه این روند، یزد در سال 95 رتبه دوم کاهش تصادف منجر به فوت را به خود اختصاص داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار