در استان مرکزی،
مدیرعامل اولین موسسه گردشگری استان مرکزی از برگزاری سمینار کارآفرینی در صنعت گردشگری با هدف شناخت فرصت‌های اشتغال در این صنعت خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ 15 February 2015
امیرعباس احمدی درخصوص برگزاری سمینار آموزشی کارآفرینی در صنعت گردشگری اظهار کرد: این سمینار در چهارم اسفندماه در فرهنگسرای شهر در اراک در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

وی هدف برگزاری این سمینار را شناسایی، جذب و ساماندهی ایده‌های خلاقانه در کسب‌وکار و کارآفرینی، شناخت فرصت اشتغال در صنعت گردشگری آشنایی با اهمیت خلاقیت و کارآفرینی، ایجاد تغییر مثبت در نگرش عمومی پیرامون اقتصاد گردشگری و ایجاد زمینه شناسایی فرصت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با تأکید بر کارآفرینی برای فعالان اقتصادی و نهادهای دولتی عنوان کرد.

وی تسهیلگر این سمینار در بخش تخصصی را مسیح شریف کارشناس بازاریابی و گردشگری عنوان کرد که در حوزه خلاقیت و گردشگری از کارشناسان خبره است و افزود: در این سمینار فعالان عرصه اقتصادی به منظور ایجاد انگیزه برای اشتغالزایی در حوزه گردشگری و تغییر نگرش و ایجاد علاقمندی حضور خواهند داشت و پس از پایان بخش تخصصی سمینار، به شرکت کنندگان گواهی معتبری از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور اعطا می‌شود.

مدیرعامل موسسه گردشگری طلوع سفر زاگرس استان با اشاره به تشکیل کمیته علمی، اجرایی، پشتیبانی و تبلیغات ویژه برگزاری سمینار اضافه کرد: با هرگونه کاستی‌ که در این عرصه وجود دارد کار برگزاری سمینار را به انجام خواهیم رساند اما به هرحال حمایت‌های صورت‌گرفته به ویژه از میراث فرهنگی استان در حد انتظار نبوده است و حتی در زمینه تحقیقات با توجه به اینکه فرصت زیادی تا برگزاری سمینار باقی نمانده کار مطلوبی صورت نگرفته است البته شهرداری اراک قول حمایت داده که امیدواریم بتوان در حوزه تبلیغات بتوان از پتانسیل شهرداری استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار