علی رحمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر آبفای شهرستان جوانرود گفت: چشمه کاوات تامین کننده آب شرب بخش عمده شهرستان جوانرود بیش از 50 درصد کاهش یافته است .
کد خبر: ۵۱۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 02 November 2017
علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در هرثانیه70 لیتر در ثانیه از چشمه کاوات تنها منابع  اصلی تامین آب بخش عمده شهر برداشت می شد متاسفانه با کاهش چشمگیر به کمتر از 35 لیتر در ثانیه افت پیدا کرده و باتوجه عدم بارش نزولات آسمانی پیش بینی می گردد کاهش مجدد به همراه داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد: این موضع از منظر تامین آب شرب نگرانی قابل توجه برای این امور وشهروندان را به دنبال دارد.
مدیر آبفای شهرستان جوانرود تصریح کرد: بامدیریت مصرف برشبکه وکنترل منابع توزیع از یکطرف وهمکاری شهروندان درنحوه مصرف می تواند تاحدودی  ازکمبود آب شرب جلوگیری کند.

وی ابراز داشت: مدیریت مصرف و پرهیز جدی از مصارف غیرضروری در سطح شهرستان توسط شهروندان شهرو روستا امری ضروری است که بارعایت الگو مصرف ونکات یادشده کمک شایانی درجبران کمبود خواهد داشت.

رحمانی اظهار داشت: تامین منابع آب شرب با هزینه های قابل توجه مواجه است  و نیاز است شهروندان از مصارف غیرمتعارف از جمله شستن کوچه و خیابان و حیاط و شستن وسیله نقلیه و .....جدا پرهیز نمایند در غیر اینصورت باید کمبود اب  و افت فشار اب در سطح شهر  از جمله نقاط مرتفع شهر باعث اختلال در شبکه توزیع می شود وبدنبال آن برای بخشی ازمناطق شهر افت فشار وگاهی هم قطعی موقت آب بدنبال خواهد داشت.

به گفته این مسئول: شهر جوانرود با بیش از 13500 مشترک و 35 روستا در سطح شهرهای جوانرود و روانسر ازخدمات آب شرب بهداشتی برخوردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار