استاندار البرز در پیامی کسب اولین مدال تاریخ تنیس روی میز دختران ایران در یک رقابت بین المللی معتبر که پریناز حاجی لو بدست آمد را تبریک گفت .
کد خبر: ۵۲۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 07 November 2017
به گزارش تابناک : در متن پیام محمد علی نجفی آمده است:افتخار آفرینی پریناز حاجی لو در رقابت های بین المللی تنیس اسلواکی برگ زرینی را در تاریخ ورزش بانوان کشور ثبت کرد. 
بی شک این درخشش غرورآفرین با اراده ای مصمم ، اعتماد به نفس بالا، تلاش، انگیزه و توکل این نوجوان برومند به خدای سبحان و زحمات مربیانش بدست آمده و ارزش والایی برای ورزش کشور دارد.
اینجانب به نوبه ی خود از دختر خوبم قدردانی می کنم و کسب این عنوان تاریخی را به جامعه ی بزرگ ورزش و جوانان، خانواده وی تبریک می گویم.
در بخش پایانی پیام استاندار البرز آورده شده: با عنایات حضرت حق و تلاش مضاعف ورزشکاران ، همواره شاهد سربلندی و موفقیت ورزش کشور در عرصه های مختلف جهانی ، بین المللی و آسیایی باشیم.
ایرنا،مسابقات تنیس روی میز بین المللی اسلواکی در رده سنی نوجوانان و جوانان از 12 الی 14 آبان ماه در این کشور برگزار شد.
در این مسابقات پریناز حاجی لو پینگ پنگ باز 15 ساله البرزی موفق شد کسب اولین مدال تاریخ تنیس روی میز دختران ایران در یک رقابت بین المللی، بار دیگر به عنوان یک البرزی در تاریخ ورزش بانوان کشور حماسه سازی کند.
دراین رقابتها حاجیلو با ارائه نمایش فوق العاده و کسب پیروزی مقابل حریفان قدرتمندی از لهستان و اکراین راهی مرحله حذفی شد.
نوجوان البرزی تیم ملی در این مرحله نیز با کسب برتری برابر حریفان نامداری از سوئد، لهستان و فرانسه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
در دیدار ماقبل فینال این مسابقات، حاجی لو ، با وجود ارائه نمایشی خیره کننده در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف آلمانی مغلوب شد و به مدال برنز دست یافت.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار