مراد از درج این مطلب گله مندانه، کنسلی جلسه نیست ،بلکه بی احترامی ودیده نشدن افرادی متشکل از مدیران ونخبگان استان بود که حتی حد واندازه آنها توسط کاربر اتاق فرمان سالن جلسات با تشری مبنی بر عدم دستکاری سیستم صوتی نادیده انگاشته وبا بی محلی مسئولین جلسه کاملتر شد.
کد خبر: ۵۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 07 November 2017

تابناک ایلام؛؛امروز استان ایلام میزبان "انوشیروان محسنی بند پی " معاون وزیر ورییس سازمان بهزیستی کشور بود. بندپی به سان دیگر مدیران ارشد کشوری که این روزها استان ایلام را به پاتوق خود تبدیل کرده اند ،قرار است از پایانه مرزی مهران وبرنامه های ستاد اربعین استان بازدیدی داشته باشند.

ساعات ابتدایی صبح امروز با محوریت سازمان بهزیستی استان ایلام واداره کل روابط عمومی استانداری ایلام ،دستور جلسه ای با حضور "محسنی بند پی "به مدیران دستگاههای اجرایی واصحاب رسانه استان ابلاغ شد . قرار بود این جلسه راس ساعت 11 قبل از ظهر امروز در استانداری ایلام برگزارشود.

به روال جلسات گذشته ،مدیران دستگاههای اجرایی با قید زدن امورات روزانه و دههاکار ریز ودرشت ،و جا گذاشتن چندین ارباب رجوع که شاید بعضی از آنها لنگ یک امضاء شده باشند ،محل کار خود را رها و برای شرکت در جلسه راهی استانداری ایلام شدند.

از همان آغاز راه ، قفل بودن درب سالن جلسات حوزه استانداری وسالن جلسات شهید رجایی و پاس کاری مدعوین از این سالن به آن سالن ،ناهماهنگی و سوءمدیریت در برگزاری این جلسه نمایان شد . بالاخره مدعوین جلسه وتعدادی از اصحاب رسانه از درب داخلی، وارد سالن جلسات شهید رجایی شدند.

با گذشت چهل دقیقه از حضور اعضای جلسه ،نه خبری از محسنی بند پی شد و نه شروع جلسه! مدیران همچنان به درب مخصوص ورود رییس جلسه ومیهمانان ویژه زل زده بودند،غافل از اینکه جلسه استاندار با میمهان استان در اتاق کار استاندار آغاز ودر شرف اتمام بود.

بعد از حدود یک ساعت انتظار وحضور بی حاصل مدیران در سالن جلسات ،حتی یک نفر از دفتر استاندار محترم حاضر به قبول زحمت اعلام کنسل شدن این جلسه نشد . این درحالی بود که استاندار محترم به اتفاق رییس سازمان بهزیستی استان ایلام و میهمان ویژ ه اشان در درون اتاق کار استاندار به رتق وفتق امور مشغول بودند.

کسی نیست به این آقایان مسئول برگزاری جلسه فوق ،این نکته مهم را یاد آور شود؛اگر واقعا قرار بود خودتان سه نفری در دفتر استاندار تشکیل جلسه بدهید ،چرا مدیران واصحاب رسانه را به جلسه ای که اصلا قرار بر برگزاری آن نبود دعوت کردید؟ واقعا این بی توجهی و بی احترامی به جایگاه و شان مدعوین جلسه و این نگاههای از بالا به پایین از کجا نشات گرفته است ؟

واقعا شان مدیران دستگاهها ،اصحاب رسانه اینقدر در نزد شما بی مقدار جلوه می کند که با گذشت یک ساعت از زمان رسمی جلسه ،حتی کسی حاضر به اعلام کنسلی آن نباشد؟ شان و وقت مدیران به کنار ،این وسط تکلیف حقوق ارباب رجوع و منشوری که به دستور شما مدیران ارشد به صورت نمادین برسر درب ورودی ادارات کوبیده شده چه می شود؟

به هرحال اتفاق امروز شاید از نگاه مدیران ارشد که همواره از تراز بالا به مدیران دیگر دستگاهها می نگرند ، امری معمول و عادی جلوه نماید ،درست است که کنسلی ولغو جلسات بعنوان امری پذیرفته شده ومتداول در سیستم اداری کشور نهادینه شده ،اما درچنین مواقعی آنهم با حصول شرایط خاص ،کار با یک عذر خواهی پایان می پذیرد .

اما مراد از درج این مطلب گله مندانه، کنسلی جلسه نیست ،بلکه بی احترامی ودیده نشدن افرادی متشکل از مدیران ونخبگان استان بود که حتی حد واندازه آنها توسط کاربر اتاق فرمان سالن جلسات با تشری مبنی بر عدم دستکاری سیستم صوتی نادیده انگاشته وبا بی محلی مسئولین جلسه کاملتر شد.

بی شک ما بدنبال بزرگنمایی اتفاقات ،سیاه نمایی و یا ماهیگیری ازآب گل آلود نبوده و نیستیم ،رسالت ما حکم می کند براحتی از کنار چنین بی اخلاقی ها و سهل انگاری هایی عبور نکرده و موضوع را تا عذرخواهی رسمی مدیران ارشد از اعضای جلسه که همکاران ما بخشی از آن بودند پیگیری نماییم ،باشد که محقق شود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
خلایق هر چه لایق،
وقتی مدیران دو دستی به میز خود میچسبند و هر خفت و خواری را برای ماندن در پشت میزشان میپذیرند شان آنها همین است. اگر واقعا احساس میکنند رفتاری که با آنها شده در شان آنها نبوده همه بصورت دسته جمعی استعفا بدهند.
خلایق هر چه لایق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار