مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هیچ کمبودی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین جاده‌ای برای بازگشت زوار اربعین نداریم.
کد خبر: ۵۲۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی ، با اشاره به آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه برای موج بازگشت زوار اربعین، اظهار کرد: هیچ کمبودی از نظر وسایل حمل و نقل عمومی نداریم.

وی افزود: 219 دستگاه اتوبوس، 1233 دستگاه مینی‌بوس و 1198 دستگاه تاکسی بین شهری برای ارائه خدمات به زوار اربعین آماده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ارسال اتوبوس به مرز مهران برای جابجایی زوار نداشته‌ایم، یادآوری کرد: این آمادگی را داریم به محض درخواست آنها، اتوبوس مورد نیاز برای جابجایی زوار را ارسال کنیم و کمبودی هم در داخل استان ایجاد نخواهد شد.

خسروانی  ادامه داد: البته امسال با تدابیری که در مرز مهران اندیشیده شده و از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استفاده شده، کمتر نیاز به اعزام اتوبوس از سایر استان‌ها وجود دارد.

وی در ادامه در خصوص نظارت بر حمل و نقل مسافرین که از مهران به کرمانشاه می‌آیند نیز خاطرنشان کرد: نظارت‌های مستمر بر تعرفه حمل و نقل داریم و با هرگونه اضافه دریافت برخورد خواهد شد.

به گفته این مسئول، اخیرا مصوب شده برای تسهیل در تردد زوار، حدود 10 درصد کرایه  مصوب نیز تخفیف داده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون گزارشی از اضافه دریافت کرایه از زوار نداشته‌ایم، از مردم خواست هرگونه تخلف را اطلاع دهند.

خسروانی در خصوص فعالیت مسافربرهای شخصی در این مسیر نیز عنوان کرد: وظیفه برخورد با این افراد با دستگاه‌های دیگر است و ما فقط به مردم هشدار می‌دهیم که این خودروها امنیت لازم را ندارند.

وی تاکید کرد: افرادی که از مسافربرهای شخصی استفاده کنند در صورت بروز حادثه تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند و اگر مشکلی برای آنها رخ دهد قابل پیگیری نیست. 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار