صالحی خبر داد:
تابناک: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از صدور حکم متخلفان عرضه خارج از شبکه یک میلیون لیتر گازوییل در نطنز خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی افزود: پرونده عرضه خارج از شبکه یک میلیون لیتر گازوئیل مربوط به 13 متهم است که از طریق سوء استفاده از 30 عدد کارت سوخت و مشارکت آگاهانه و غیرآگاهانه 13 نفرافراد حقیقی و حقوقی انجام شده است.

وی اظهار کرد: این پرونده با گزارش کلانتری 12 بادرود در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نطنز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: متهم اصلی پرونده به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی و متهم دیگر به دلیل تسهیل در خرید گازوییل و معاونت درانجام تخلف به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و 3 نفر از متهمان که کارگران جایگاه پمپ بنزین بودند به عنوان معاون در انجام تخلف به پرداخت مبلغ یکصد و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: متهم دیگر که محل تخلیه گازوییل را نا آگاهانه در اختیار متهمان قرار داده بود به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی و برای سایر متهمان نیز قرارهای منع تعقیب و عدم صلاحیت صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: کارت های سوخت مکشوفه نیز مسدود و برای 30 نفر از مالکان آنها پرونده های جداگانه تشکیل و در حال رسیدگی است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار