دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: آرامش امروز ما مديون جانفشاني شهدا است و تلاش خواهيم کرد به اين ارزش‌ها پايبند باشيم.
کد خبر: ۵۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 24 June 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس: محمدرضا ابراهيمي در اين آئين ضمن تاكيد بر پاسداشت ياد شهداي گرانقدر بويژه شهداي عرصه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: آرامش امروز ما مديون جانفشاني شهداست و تلاش خواهيم کرد به اين ارزش‌ها پايبند باشيم.

وي در ادامه، گفت: دفاع از كيان مقدس جمهوري اسلامي ايران حاصل جان فشاني عزيزاني است كه جان شيرين خود را در طبق اخلاص نهاده و براي ايجاد امنيت پايداردر كشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ايران در همه جوانب از اين نعمت بزرگ برخوردار شوند.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، بيان داشت: بی‌شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر تارک مبارزه با بلیه شوم مواد مخدر در جهان، مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان با اهریمن تباهی و نيستي برخاسته و به درجه رفيع شهادت نائلآمدند.

اين آئين همزمان با گراميداشت سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر با حضور سردار احمدعلي گودرزي فرماندهي انتظامي استان و رييس كميته مقابله با عرضه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و شماري از مديران و رؤساي ادارات استان در گلزار شهداي شيراز انجام شد.

برچسب ها: غبار روبی ، شهدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار