امیر عابدینی به عنوان مشاور عالی باشگاه سیاه‌جامگان منصوب شد و در نخستین مصاحبه خود آمادگیش را برای کمک در جذب اسپانسر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 24 June 2015

پس از جلساتی که میان علی عباسی و امیر عابدینی برگزار شد، عابدینی به عنوان مشاور عالی باشگاه سیاه جامگان ابومسلم منصوب شد.

امیر عابدینی سابقه مدیریت باشگاه هایی چون پرسپولیس، داماش و ... را در کارنامه خود دارد.

امیر عابدینی درباره سمتش در باشگاه سیاه‌جامگان، اظهار کرد: در گذشته هیچ سمت رسمی‌ای در این تیم نداشتم و فقط در تماس‌های تلفنی که برقرار می‌کردیم به آن‌ها کمک می‌کردم اما از این به بعد رسمی‌تر شده است.

وی در پاسخ به اظهارنظر مدیرعامل این تیم مبنی بر اینکه عابدینی در مشهد مستقر خواهد شد، گفت: به مشهد نمی‌روم و دورادور به صورت مشاوره‌ای به این تیم کمک می‌کنم. البته اگر درخواستی داشته باشند که بتوانم کاری کنم، دریغ نخواهم کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در تشریح وظایفش در این تیم، ادامه داد: سعی می‌کنم در سازماندهی امورات باشگاه به این تیم کمک کنم هر چند که دیر شده اما امیدوارم بر اساس برنامه باشگاه در لیگ برتر حضور موفقی داشته باشند.

عابدینی درباره جذب اسپانسر مالی برای این تیم، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه کار‌هایی را انجام داده، اگر ناموفق بودند می‌توانم در جذب اسپانسر به این تیم کمک کنم.

وی در پایان درباره فعالیتش در نقل‌و‌انتقالات باشگاه، خاطرنشان کرد: سعید رمضانی، مدیر فنی تیم و رسول خطیبی، سرمربی تیم پیگیر جذب بازیکن هستند اما اگر بتوانم کمک می‌کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار