هر ۲۷ نفر، از مسافرینی بودند که با ولوو به زیارت امامزاده مختار(ع) آمده بودند، که در ابتدای صبح با علایم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با مرکز پیام اورژانس تماس گرفتند.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 23 November 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷نفر از مسافرین یک اتوبوس ولوو در امامزاده مختار(ع) دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال پورانفرد افزود: این گازگرفتگی ساعت ۷ و ۱۵دقیقه صبح امروز پنج شنبه اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: هر ۲۷ نفر، از مسافرینی بودند که با ولوو به زیارت امامزاده مختار(ع) آمده بودند، که در ابتدای صبح با علایم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با مرکز پیام اورژانس تماس گرفتند.

پورانفرد اظهار داشت: با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله آمبولانس های پایگاه های دشتروم، مادوان، مرحوم مرتضوی، یک و دو شهری به محل حادثه اعزام و اتوبوس آمبولانس به صورت اماده باش در محوطه بیمارستان شهید بهشتی مستقر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: تکنسین های اورژانس ۲۲ بیمار را با انجام اقدامات درمانی مناسب(اکسیژن درمانی) به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و ۵ نفر دیگر را نیز به صورت حضوری به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.

پورانفرد افزود : حال مصدومان خوب گزارش شده است.
تکمیلی
جلال پورانفر در گفتگو با تابناک در خصوص تعداد مصدومان گفت: از ۴۸ نفر مسافر اتوبوس، ۴۵ نفر به وسیله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند و ۵ نفر از مصدومان هم خود به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند.
وی در ادامه افزود : خوشبختانه حال عمومی همه‌ی مصدومان خوب گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار