خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در مرحله نجات زلزله کرمانشاه، همه مسئولان امر، دولت، هلال احمر، بسیج، ارتش و سپاه مجاهدانه عمل کرده و به موقع در این مناطق حضور یافتند، اما هم اکنون در مرحله امداد نیز کار زیاد داریم و باید خانه‌های از پیش ساخته شده به آن‌ها برسانیم.
کد خبر: ۵۲۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 24 November 2017

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در سخنانی اظهار کرد: شما بزرگان و مدعوین خدا و مهمانان ویژه جمعه و خودم را به تقوای الهی دعوت می کنم. بی تقوایی موجب دوری از خداست. تقوا روح عبادت است چرا که انسان اگر شب و روز مناسک انجام دهد اما روی خود کنترلی نداشته باشد و حریمی برای خدا قائل نباشد  و زبانش به غیبت و دروغ  و نیش زبان آلوده شود، اینها همه بی تقوایی است و هنر نیست بلکه شقاوت، بدبختی و سقوط است.

وی با اشاره به زلزله کرمانشاه بیان کرد: زلزله انصافا مصیبت بزرگی بود و جان صدها انسان را گرفت  و جامعه را از ادامه حیات شان محروم کرد. این زلزله امتحان بزرگ خدا بود.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه بلا برای مومن امتحان است، تاکید کرد: حضور رهبر معظم انقلاب و بیانات شان در دیدار با مردم مناطق زلزله زده گرمابخش بود. آنها زندگی گرمی داشتند اما متاسفانه هم اکنون در چادرها  در شرایط سختی بسر می برند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در مرحله نجات زلزله کرمانشاه، همه مسئولان امر،دولت، هلال احمر، بسیج ، ارتش و سپاه مجاهدانه عمل کرده و به موقع در این مناطق حضور یافتند اما هم اکنون در مرحله امداد نیز کار زیاد داریم و باید خانه های از پیش ساخته شده به آنها برسانیم.






منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار