کد خبر: ۵۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 25 June 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از افتتاح نمایشگاه قرآن از نیمه دوم ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در جمع غرفه‌داران و نمایندگان قرآنی ادارات کل استان گفت: نمایشگاه قرآن روز 7 تیرماه مصادف با 11 ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه دارد، افزود: ابن نمایشگاه از ساعت 18 تا 23 در محل نمایشگاه دائمی فرهنگی و هنری میزبان علاقمندان خواهد بود.

حسینی کاشانی با تأکید بر این که کمیته‌های محتوایی و پشتیبانی نمایشگاه قرآن کریم برنامه‌های مناسبی برای این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته‌اند،‌ ادامه داد: همه بخش‌ها و کمیته‌های نمایشگاه قرآن تلاش می‌کنند با تدارک برنامه‌های متنوع و فعالیت‌هایی گسترده، پاسخگوی مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشند.

وی اظهار داشت: استقرار نمایشگاه قرآن با حضور غرفه‌های محصولات فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه پخش فیلم، غرفه فروشگاه کتب علوم قرآنی و دیگر غرفه‌هاست.

این مسئول افزود: علاوه بر این با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان البرز شاهد برگزاری برنامه‌هایی چون شب‌های شعر، خاطره‌نویسی، داستان‌نویسی، پخش فیلم‌های کوتاه و بلند با مضامین قرآن و عترت، و برگزاری بالغ بر 30 نمایش تئاتر فاخر خیابانی با عنوان قرآن و اهل بیت علیهم السلام خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین در ادامه با اشاره به لزوم تولید محصولات فاخر قرآنی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بهترین روش برای معرفی قرآن به مردم استفاده از ابراز هنر است، به همین جهت ما در نمایشگاه قرآن کریم سعی کردیم با استفاده از این ابزار مردم را به صورت غیرمستقیم به فعالیت در عرصه‌های مختلف قرآنی تشویق کنیم.

کاشانی در پایان از کلیه دستگاه‌هایی که در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برپایی این نمایشگاه یاری نمودند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم با تدابیر خوبی که در این خصوص صورت گرفته است، شهروندان استان البرز استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
ای کاش عکس تبلیغاتی هم قرار می دادید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار