استاندار کرمانشاه بر تسریع در روند اسکان موقت زلزله زدگان تأکید کرد و گفت: اگر اسکان موقت مردم زلزله زده به موقع انجام نشود همه باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۵۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 28 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، هوشنگ بازوند امروز در کارگروه مشترک استانداری، بنیاد مسکن و قرارگاه خانم الانبیا که با حضور فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های آسیب دیده برگزار شد، اظهار داشت:این نشست با عنوان «ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه» به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود. 

وی  خاطر نشان کرد: مدیریت متمرکز و سرعت عمل در دستور کار ستاد قرار دارد و از ظرفیت‌های عظیمی که پای کار هستند به خوبی استفاده میکنیم.

استاندار کرمانشاه  اظهار داشت: در سوابق کاری قرارگاه خاتم الانبیاء کار‌های بسیار پیچیده‌تر و بزرگتری از زلزله اخیر کرمانشاه قابل مشاهده است و با هماهنگی و مدیریت متمرکز، مدیریت این موضوع به خوبی قابل حل است.

بازوند تصریح کرد: سرعت عمل فرمانداران و بخشداران در هماهنگی با قرارگاه خاتم و ایجاد به موقع اسکان موقت از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: در روستا‌ها طرح اسکان موقت توسط بنیاد مسکن تهیه و توسط قرارگاه خاتم اجرا میشود.

بازوند با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان به شایعات بی اساس توجه نکنند، اظهار داشت: مبلغ 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و 2 میلیون کمک معیشتی به روستاییان هیچ ارتباطی با اسکان موقت آن ها ندارد. هم اسکان موقت برای آسیب دیده گان ایجاد می شود و هم این کمک های بلاعوض به آن ها داده می شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای احیای ۸۹ مدرسه تخریب شده نیز خیرین مدرسه ساز، بانک‌های خصوصی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قول همکاری داده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار