مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به خدمات کمیته امداد استان ایلام درزمینهٔ مسکن مددجویان این شهرستان گفت:24 درصد خدمات مسکن کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته در شهرستان چرداول انجام‌گرفته است.
کد خبر: ۵۳۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 29 November 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این مراسم گفت: همه مراحل ساخت مسکن برای این خانواده از خرید زمین تا ساخت آن توسط کمیته امداد و با همکاری خیران صورت گرفته است.
 
وی افزود: برای خرید و ساخت این واحد مسکونی که در بخش شباب شهرستان چرداول انجام‌گرفته حدود 48 میلیون تومان از محل کمک‌های این نهاد، تسهیلات بانکی و کمک‌های خیران هزینه شده است.
 
رضایی با بیان اینکه زمین محل ساخت این واحد مسکونی هم توسط کمیته امداد خریداری‌شده افزود: علاوه بر هزینه 48 میلیون تومان ساخت این واحد مسکونی وسایل ضروری موردنیاز این خانواده هم شامل یخچال، فرش، اجاق‌گاز،تلویزیون و یک دستگاه دوچرخه با همکاری کمیته امداد و خیران خریداری‌شده است.
 

فرماندار شهرستان چرداول نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات کمیته امداد در شهرستان محروم چرد اول گفت: تأمین مسکن نیازمندان از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

دکتر یگانه افزود: با حمایت‌های کمیته امداد در شهرستان چرداول نیاز مسکن مددجویان این شهرستان به حداقل رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار