مدير كتابستان رضوي خبر داد
مدير كتابستان رضوي از ارائه تخفيف 10 تا 30 درصدي كتابستان رضوي از 9 تا 17 ربيع الاول خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 30 November 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی جوکار در نشست مطبوعاتی با اشاره به فعالیت‌های کتابستان رضوی اظهار کرد: این فروشگاه در گذشته تنها کتاب‌های آستان قدس رضوی را عرضه می‌کرد بنابراین تنها پژوهشگران به این فروشگاه مراجعه می‌کردند و مخاطب عمومی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر رویکرد مدیریت آستان قدس بنا شد مقداری مخاطبان عام نیز در این بخش پوشش داده شود بر همین اساس وارد مذاکره و قرارداد شدیم.

مدیر کتابستان رضوی با بیان اینکه 2 هزار عنوان کتاب در گذشته در این فروشگاه عرضه می‌شد گفت: اکنون 40 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در حال عرضه است و با 200 ناشر همکاری می‌شود البته در همه آنها بحث سالم بودن کتاب لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه دارای محور خانواده است و نیازهای سطوح مختلف از مرجع تقلید تا اعضای خانواده معمولی را پوشش می‌دهد. کارشناسانی به عنوان مشاور مطالعه در کتابستان حضور دارند و متقاضیان را در سنین مختلف راهنمایی می‌کنند.

جوکار عنوان کرد: صنایع دستی، لوازم التحریر، حجاب و عفاف، بازی‌های فکری متناسب با سنین مختلف در این فروشگاه عرضه می‌شود که پاسخگوی نیازهای خانواده ایرانی است.

وی با بیان اینکه تیم کارشناسی محتوای کتاب‌ها را بررسی می‌کنند گفت: محصولات متناسب با فکر اسلامی و ایرانی گزینش شده و کتاب‌ها در زمینه موضوعات مختلف علوم قرآنی، طب، شعر کهن و معاصر، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و مجموعه آثار شخصیت‌های موثر اسلامی در این فروشگاه وجود دارد.

مدیر کتابستان رضوی خاطرنشان کرد: اصرار بر ایرانی بودن محصولات است اکنون در بخش صنایع دستی و عفاف و حجاب اجناس خارجی وجود ندارد.

وی از ارائه تخفیف 10 تا 30 درصدی ویژه 9 تا 17 ربیع الاول خبر داد و افزود: متقاضیان در این ایام می‌توانند از این تخفیف در همه بخش‌ها استفاده کنند البته کتابستان رضوی در طرح‌های ملی تخفیف کتاب مانند پاییزه کتاب نیز شرکت دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار