احمدرضا اشتری در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه گفت:سالانه 100 تا 150 هزار تن اوره صنایع پتروشیمی کرمانشاه به عراق صادر می شود، وامیدواریم با بهبود شرایط عراق حجم صادرات به این کشور همسایه با افزایش بیشتری همراه باشد
کد خبر: ۵۳۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 30 November 2017
احمدرضا اشتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:تاکنون دو محموله اوره پتروشیمی کرمانشاه به برزیل صادر شده است  وصادرات اوره پتروشیمی کرمانشاه از مسیر دریایی به کشورهای مختلف جهان همچون به هند انجام می‌شود و حتی موفق به صادرات محصولات به برخی از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی شده ایم.

وی خاطر نشان کرد:متنوع سازی بازارهای صادراتی در دستور کار بوده تا با ایجاد مشکلی در یک بازار صادرات‌مان تحت تاثیر قرار نگیرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه  تصریح کرد:.در طول هفت ماهه نخست امسال با ظرفیت 100 درصدی تولید در صنایع پتروشیمی کرمانشاه انجام گرفته است، و در این مدت بالغ بر 450 هزار تن اوره تولید و عرضه شده است.

اشتری تاکید کرد:مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه از ظرفیت تولید سالانه حدود 396 هزار تن آمونیاک و 660 هزار تن اوره برخوردار بوده که سوخت و خوراک این مجتمع پتروشیمی به میزان 560 میلیون مترمکعب گاز طبیعی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار