مدیرعامل ایثار قم:
مدیرعامل باشگاه ایثار قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به دلیل مشکلات مالی منحل شد.
کد خبر: ۵۳۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 03 December 2017
به گزارش تابناک قم، علی خوش‌رفتار درباره صعود تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مرحله ‌نهایی لیگ دسته دوم کشور اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در دو گروه چهار تیمی انجام می‌شود اما با توجه به مشکلات مالی بسیاری از تیم‌ها انصراف دادند و ما در گروه خود با دو تیم هیئت ری و گنبدکاووس رقابت کردیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: در دور رفت‌وبرگشت به لطف خدا و تلاش بازیکنان به پیروزی رسیدیم و موفق شدیم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوریم که هم‌اکنون تیم ایثار در حال آماده‌سازی برای حضور در مرحله نهایی است.

وی در مورد محل برگزاری مرحله نهایی گفت: مسابقات مرحله نهایی در روز 14 و 15 دی‌ماه به انجام خواهد رسید اما تاکنون میزبانی برای برگزاری آن مشخص نشده است ولی ما درخواست رسمی خود را به فدراسیون داده‌ایم و منتظر آن‌ها هستیم که میزبانی را بگیریم تا بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کرده و قهرمان شویم.

خوش‌رفتار درباره آخرین وضعیت تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر ایثار قم توضیح داد: رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور از هفته گذشته آغاز شده و تیم ایثار قم به علت مشکلات مالی متأسفانه انحلال خود را رسماً اعلام کرد تا با کسب دو عنوان قهرمانی و دو نائب قهرمانی در لیگ برتر به‌عنوان غائب بزرگ لقب بگیرد.

وی تصریح کرد: ما مجدداً از لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کردیم اما مسئله مهم پشتیبانی مسئولین و شرکت‌های استان قم است در سال جاری مقدار اندکی از سوی اداره کل ورزش به تیم کمک شد که فقط با این مبلغ هزینه لباس و ورودی مسابقات را پرداخت کردیم و حتی در لیگ دوم نیز همچنان مشکلات مالی را داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار