نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی:بی توجهی خاص به امور راه روستایی قابل توجیه نیست. درخواست داریم که هم وزارت راه و هم کمیسیون عمران مجلس نسبت به توسعه راه‌های روستایی جدی‌تر ورود کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۵۳۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: علاءالدین خادم در تذکر شفاهی در جلسه امروز مجلس اظهار کرد: برابر قانون، تقسیمات کشوری به عهده وزارت کشور است اما چند سالی است که دولت به دلیل مسائل جانبی به این مهم توجه نکرده است. در حالیکه وزارت کشور نسبت به این موضوع مصمم است دولت هم باید به این امر توجه لازم را داشته باشد.

وی افزود: بحث بحران آب در کشور به خصوص در استان فارس موضوعی جدی است و مردم فارس بیشترین اشتغال و تولیدشان در کشاورزی است. آقای جهانگیری قول مساعد دادند که این موضوع در شورای عالی آب مطرح شود. انتظار داریم که در دستور کار جدی قرار گیرد.

نماینده مردم سپیدان در مجلس همچنین در تذکری به وزیر راه گفت: بی توجهی خاص به امور راه روستایی قابل توجیه نیست. درخواست داریم که هم وزارت راه و هم کمیسیون عمران مجلس نسبت به توسعه راه‌های روستایی جدی‌تر ورود کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار