با تلاش مأموران انتظامي استان، 198 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش كشف شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:فرمانده انتظامي استان فارس گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان  از انتقال مقادیری  مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به شهر شیراز با خبر شدند مطلع شدند .
سردار " احمد علي گودرزي" ادامه داد : بلافاصله مأموران به يكي از محورهاي ورودي شهر شيراز اعزام شدند و پس از مراقبت هاي محسوس و نامحسوس، ضمن مشاهده خودرو پژو پارس مورد نظر به راننده دستور ايست دادند كه راننده خودرو بدون توجه فرار كرد.
وي افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن 73 كيلوگرم حشيش كشف شد؛ در اين خصوص يك نفر متهم نیز دستگير گرديد.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت : در عملياتي ديگر نيز مأموران انتظامي شهرستان داراب يك دستگاه خودرو پژو 405 را به صورت رها شده و بدون صاحب در اطراف يكي از محورهاي مواصلاتي مشاهده كردند.
سردار گودرزي ادامه داد: در بازرسي دقيق از اين خودرو 125 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و تحقيقات در راستاي شناسايي و دستگيري صاحب خودرو و اين محموله مواد مخدر ادامه دارد.
وي تأكيد كرد: مأموران نیروی  انتظامي استان فارس در راستاي مبارزه جدي با پديده شوم مواد مخدر از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار