شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز در آینده نزدیک در زمینه گردشگری فعال تر ظاهر خواهد شد به خصوص اینکه معتقد هستیم بافت قدیم شیراز و محور زندیه یک فرصت استثنایی برای جذب گردشگر خارجی است.
کد خبر: ۵۳۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 11 December 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حیدر اسکندرپور در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه گردشگری پارس  با تاکید بر میهمان نوازی مردم شیراز و دیار فارس افزود : خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم ولی در بخش حمل و نقل عمومی و پذیرائی از توریست ها کمبودهایی وجود دارد.
وی گفت: لازم است تلاش بیشتری در این دو حوزه صورت گیرد تا بتوان فرهنگ میهمان نوازی مردم شرق و شیرازی را به خوبی نمایش داد و گردشگر خارجی بیشتری به این شهر جذب کرد.
شهردار شیراز فضا را برای توسعه گردشگری نسبت به گذشته فراهم تر توصیف و بیان کرد:اولویت های حوزه گردشگری در شیراز و فارس ساخت هتل های مناسب گردشگر خارجی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است و این امر به همکاری و تعامل همه دستگاه های متولی نیاز دارد.
وی برگزاری نمایشگاه را برای تقویت صنعت گردشگری بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه بیشترین تاثیر را بر صنعت گردشگری می گذارد چون این اقدام زمینه جذب توریست را فراهم می کند.
اسکندرپور اظهار کرد: شهرداری شیراز در آینده نزدیک در زمینه گردشگری فعال تر ظاهر خواهد شد به خصوص اینکه معتقد هستیم بافت قدیم شیراز و محور زندیه یک فرصت استثنایی برای جذب گردشگر خارجی است.
سفیر کره جنوبی در تهران در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه گردشگری پارس به خبرنگار ایرنا گفت: ایران ظرفیتی کم نظیر در حوزه گردشگری در دنیا دارد.
کیم سئونگ هو افزود:نقش شهر شیراز در صنعت گردشگری و جذب توریسم به کشور ایران بارز و چشمگیر است.
وی ادامه داد: وظیفه سفارت کره جنوبی تقویت رابطه مردم دو کشور است که این هدف به توسعه صنعت گردشگری دو کشور ایران و کره جنوبی کمک می کند.
سئونگ هو گفت: مردم ایران و خصوصا شهر شیراز بسیار میهمان نواز هستند که این خود لازمه توسعه گردشگری هر کشوری است.
این نمایشگاه از 19 لغایت 22 آذر در محل دائمی نمایشگاه های فارس در شهرک گلستان شیراز دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار