بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۵۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 28 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

****

پراید با 119 فقره تخلف روانه پارکینگ شد

****

یک خودرو پراید با بیش از 32 میلیون ریال خلافی و 119 فقره تخلف، توسط پلیس راه 'سمیرم- شهرضا' در جنوب استان اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: مأموران پلیس راه سمیرم - شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، این خودرو را به علت حرکت با سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

سرهنگ رضایی اظهار کرد: در استعلام ها مشخص شد که در پرونده خودرو مذکور 32 میلیون و320 هزار ریال خلافی و 119 فقره تخلف ثبت شده و بر همین اساس خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: بیشترین تخلفات انجام شده توسط راننده این خودرو سبقت غیر مجاز بوده است.

****

زن 29 ساله، آبروي دوستش را بُرد!

****

 رييس پليس فتا استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با درج مطالب خلاف واقع در شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي باعث هتك حيثيت يكي از شهروندان شده بود، توسط كارشناسان پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

 سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار كرد: درپي شكايت يكي از شهروندان مبني براينكه فرد يا افراد ناشناسي اقدام به انتشار شماره تلفن وي در شبكه هاي موبايلي كرده‌اند، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

وي تصريح كرد: پس از شنيدن اظهارات شاكي، كارشناسان پليس فتا اقدامات و تحقيقات تخصصي خود را به منظور شناسايي و دستگيري متهم اصلي اين پرونده آغاز كردند.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: پس از انجام فعاليت گسترده علمي و انجام اقدامات تخصصي در فضاي سايبر، سرانجام هويت اصلي متهم شناسايي و مشخص شد كه وي زني 29 ساله و از آشنايان شاكي است.

سرهنگ مرتضوي با بيان اينكه متهم پس از دستگيري منكر هرگونه بزهي شده بود، گفت: فرد مذكور وقتي با شواهد و مستندات دقيق پليس فتا روبرو شد به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را انتقام جويي به علت اختلافات قبلي با شاكي عنوان كرد.

وي به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حيثيت در محيط مجازي مي‌كنند هشدار داد و گفت: براساس قانون جرائم رايانه‌اي هركس بوسيله سامانه‌هاي رايانه‌اي و فضاي مجازي موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم كند، افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

****

3 كشته و 3 مجروح در تصادفات جاده‌اي استان اصفهان

****

 رييس پليس راه استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته، بر اثر 3 حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان اصفهان سه نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ رضايي گفت: عصر ديروز در پي كسب خبري مبني بر برخورد يك دستگاه خودرو ال 90 با يك دستگاه تراكتور در محور اسفرجان، عوامل گشت پليس راه به همراه اكيپ هاي امدادي در محل حادثه حاضر شدند.

وي افزود: متاسفانه در اين حادثه، راننده ال 90 مجروح و يكي از سرنشينان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت كرد.

رييس پليس راه استان اصفهان تصريح كرد: علت وقوع اين حادثه، انحراف به چپ خودروي ال 90 اعلام شده است.

وي درباره حادثه ديگري كه ساعت 3 بامداد روز گذشته در محور اصفهان به كاشان در محدوده پل سرشك روي داد گفت: در اين حادثه يك دستگاه كاميون ايسوزو با يك دستگاه تريلي هوو برخورد كرد كه متاسفانه راننده ايسوزو در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضايي اظهار كرد: كارشناس تصادفات پليس راه علت وقوع حادثه را بي احتياطي راننده ايسوزو و عدم رعايت فاصله با خودرو جلويي گزارش كرده است.

رييس پليس راه استان اصفهان خاطرنشان كرد:‌ در حادثه‌اي ديگر بر اثر واژگوني يك دستگاه خودروي پيكان در محورحبيب آباد، يك نفر از سرنشينان كشته و دو نفر ديگر مجروح شدند.

وي افزود: علت وقوع اين حادثه عدم توجه به جلو از سوي راننده پيكان بوده است.

****

دستگيري عامل هتك حيثيت در شبكه اجتماعي

****

فردي كه با ايجاد صفحه‌اي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي، اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي و مطالب توهين آميز بر عليه يكي از شهروندان مي‌کرد شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با ايجاد صفحه‌اي در يكي از شبكه هاي اجتماعي موبايلي ، اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي و مطالب توهين آميز بر عليه او مي‌نمايد، موضوع در دستور كار كارشناسان و كاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ "مرتضوي" اظهار کرد: با تلاش بي وقفه كارآگاهان پليس فتا و انجام اقدامات تخصصي متهم شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: متهم با توجه به ادله و مستندات جرم، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و اختلاف با شاكي را به عنوان انگيزه اصلي براي اين عمل مجرمانه اعلام داشت.

سرهنگ "مرتضوي" بر رعايت اصول محرمانگي و حفاظت از اطلاعات خصوصي و شخصي موجب صيانت كاربران و پيشگيري از جرائم سايبری تاکید کرد وگفت: هيچ گاه به افرادي كه در فضاي مجازي آشنا مي‌شويد اعتماد نكنيد .

وی افزود: پليس فتا با افرادي كه اقدام به انتشار مطالب توهين آميز، فيلم و تصاوير خصوصي شهروندان مي‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار