رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از اعزام ۲۰ اکیپ شامل ۴۰ بازرس برای نظارت بر بازارهای وی‍ژه شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 20 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی شریفی اظهار داشت: از هفت روز قبل طرح  نظارت و بازرسی از کالاهای مختلف از جمله اقلام ویژه این شب در سطح بازارهای استان ایلام آغاز شده است.

وی با بیان  اینکه اجرای این طرح نظارتی در ایلام برای پیشگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها اجرا شده است، افزود: در این برهه، نظارت و بازرسی‌ از واحدهای عرضه‌کننده  میوه، آجیل و خشکبار و شیرینی به طور محسوس و نامحسوس افزایش یافته است.

شریفی با بیان اینکه طی سال گذشته در بازرسی‌های شب یلدا در بازار ایلام، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات و گزارش‌های بازرسان بوده است، گفت: بازرسان و کارشناسان این سازمان ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد.

وی در خصوص بازرسی‌های ویژه در آستانه شب یلدا، اظهار داشت: با نزدیک شدن به شب یلدا و همچنین افزایش تقاضای برخی از کالاها، این سازمان در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، آمادگی دارد ضمن رصد و کنترل بازار ، در کوتاه ترین زمان به گزارشات و شکایات مردمی از صنوف مختلف رسیدگی کنند.

وی از هم استانی ها و همشهریان خواست هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و یا عدم نصب قیمت روی اجناس را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

 
 
 
 
مهر
برچسب ها: نظارت ، بازار ، شب یلدا ، شب یلدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار