دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس کنگره ملی شهدای دانشجو از زحمات دکتر محمد رضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز و رییس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاسی تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 28 June 2015

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در بخشی از لوح سپاس که به امضای وزیر علوم رسیده، آمده است: دفاع مقدس، طلایی ترین برهه انقلاب اسلامی است. فرازی از تاریخ این مرز و بوم که با رشادتها و از خود گذشتگی های عزیزترین انسان های روی زمین،عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را به جهانیان اثبات کرد. در این میان نقش دانشجویان شهید بسیار بارز است، هم آنان که سنگر دانشگاه را به قصد سنگر دفاع از اسلام و ایران ترک گفتند و در شمار سرآمدان ایثار و شهادت جای گرفتند و جهانیان را شرمنده مجد و عظمت خود نمودند.

همچنین در بخش دیگر این لوح تقدیر تصریح شده است: کنگره ملی شهدای دانشجو فرصتی است برای برداشتن گام هایی هر چند کوچک در مسیر شناخت و قدردانی از این جلوه های ایثار و شهدات و در این میان دست اندرکاران کنگره شهدای استان آذربایجان شرقی نقشی موثر در این مسیر نورانی ایفا نمودند. لذا بدین وسیله از زحمات جناب عالی در برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با استعانت از حضرت باریتعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تداوم مسیر نورانی شهیدان موفق و موید باشید.

همین گزارش حاکی است: کنگره ملی شهدای دانشجو برنامه ای یکساله است که در دانشگاه ها و استان ها برگزار و در استان آذربایجان شرقی نیز پس از برنامه های مختلف دانشگاه ها، کنگره استانی به میزبانی دانشگاه تبریز آذر ماه سال گذشته با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و پس از آن نیز دانشگاه تبریز میزبان چندین برنامه در این خصوص بوده است که با همکاری بسیج دانشجویی ناحیه استان اجرا شد.

یادآور می شود: برگزاری جشنواره‌های علمی، فرهنگی و هنری، تولید فیلم مستند شهید" عزیز عزیززاده" و فیلم مستند بمباران دانشگاه تبریز، راه‌اندازی سایت شهدای دانشجو و یک وبسایت برای هر دانشجوی شهید، تولید مستند تلویزیونی و کتابچه برای هر شهید دانشجو، تالیف کتاب سبک زندگی شهدا و طراحی و تولید نرم افزارهای ویژه شهدا و ... از جمله دیگر برنامه های این کنگره در استان آذربایجان شرقی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار