کد خبر: ۵۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 28 June 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: استان البرز از لحاظ سرانه‌های درمان فقیرترین استان در کشور است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید درفشی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم در استان البرز ارتقای سرانه‌های درمانی و بهداشتی است.

وی ادامه داد: متأسفانه مردم در این زمینه با کمبودهای بسیاری مواجه هستند که لازم است تا تدابیر اساسی برای ارتقای این مهم در استان البرز اندیشیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه بیماران برای استفاده از امکانات درمانی این استان باید بسیار منتظر بمانند،‌ افزود: با توجه به اینکه استان البرز جمعیتی رو به افزایش دارد لذا لازم است تا سرانه‌های درمان و بهداشت که یکی از مهمترین مردم است نیز با رشد مواجه شود.

درفشی تأکید کرد: اگر این سرانه‌ها در البرز با رشد مواجه نشود در آینده با بحران جدی‌تری در این زمینه مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: استان البرز برای ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی ظرفیت‌های لازم را دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها تحولات اساسی را در بخش درمان البرز ایجاد کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که قرار است در آینده در این استان انجام شود توسعه تخت‌های بیمارستانی است.

وی ادامه داد: در این راستا قرار است با تمهیدات اندیشیده شده 520 تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های استان البرز افزوده شود.

به گفته درفشی از این تعداد 260 تخت با تعرفه و260 تخت خصوصی است.

وی افزایش تخت‌های سی. سی .یو و آی. سی.یو را از تخت‌هایی عنوان کرد که قرار است در بیمارستا‌ن‌های شهیدان مدنی، باهنر و رجایی افزوده ‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از نیازهای این استان را ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی عنوان کرد و افزود: باید هر چه در توان داریم در مسیر توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این استان انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار