کد خبر: ۵۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 29 June 2015
لیگ برتر پانزدهم در حالی از اواسط مردادماه آغاز می شود که نارنجی پوشان البرزی برای مدعی شدن دورخیز کرده اند تا پس از چند فصل میانه نشینی در جدول خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی فصل گذشته با سیاست مدیران باشگاه و با رعایت چارچوب های مالی باشگاه تیمی را راهی لیگ برتر کرد که نمایش دلپذیری داشت و در نهایت هم عنوان هفتمی را به خود اختصاص داد.

این عملکرد خوب مدیران باشگاه سایپا را بر آن داشت تا به رسم هفت سال اخیر خود پایان دهند و مربی تیم فوتبال این باشگاه را برای دومین سال پیاپی ابقا کنند.

مجید جلالی هم که از ابتدای حضورش در این باشگاه از برنامه سه ساله اش برای قهرمانی با این تیم سخن گفته بود از این رویکرد مدیران باشگاه سایپا استقبال کرد و به توافق رسید به همکاری اش با این باشگاه ادامه دهد.

شروع تمرینات زودتر از دیگر تیم ها

با قطعی شدن حضور دوباره مجید جلالی تمرینات این تیم زودتر از سایر تیم های لیگ برتری آغاز شد و با توجه به اینکه اکثر بازیکنان با این باشگاه قرار داشتند تمرینات به سرعت شکل مناسبی به خود گرفت.

سایپایی ها در دو هفته اخیر تمرینات پر فشاری را در مجموعه ورزشی باشگاه پشت سر گذاشته اند و از حیث مراحل آماده سازی جلوتر از سایر تیم ها حرکت می کنند.

پیشتازی سایپا در بازار نقل و انتقالات

نارنجی پوشان در جذب بازیکن و حضور در بازار نقل و انتقالات هم موثرتر از سایر تیم ها حرکت کرده اند و با توجه به فهرست درخواستی مربی خود و بودجه باشگاه تاکنون موفق به جذب سه بازیکن نام آشنا و مطرح شده اند.

غلامرضا رضایی بازیکن فصل پیش نفت تهران، رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس در لیگ چهاردهم و وحید اسماعیل بیگی جوان آینده دار مس کرمان و تیم ملی امید ایران با حضور در باشگاه سایپا و توافق با این تیم در فصل جدید لباس نارنجی پوشان را بر تن خواهند کرد. در عین حال به نظر می رسد تنها تعداد بازیکن محدودی از این باشگاه جدا شوند که می توان از حامد فلاح زاده دروازبان این باشگاه به عنوان شاخص ترین چهره یاد کرد.

سفر به ترکیه برای آمادگی بیشتر

مدیران باشگاه سایپا در تلاشند زمینه برپایی اردوهای مختلف آماده سازی را برای این تیم فراهم کنند. بر این اساس قرار بود نارنجی پوشان در فضایی بیرون از باشگاه و در شهرهایی چون کرج و مریوان اردو داشته باشند که تاکنون محقق نشده است اما شنیده شده نارنجی پوشان برای برپایی اردویی ۱۰ روزه اواسط تیرماه به ترکیه خواهند رفت.

تعیین تکلیف البرزی ماندن در جلسه روز یکشنبه

با پایان لیگ چهاردهم مدیران باشگاه سایپا اعلام کردند می خواهند به تهران بازگردند و علاقه ای به حضور در البرز ندارند. از آن روز رایزنی ها برای حل اختلافات البرز وسایپا آغاز شد و حتی کار به جلسه مشترک با کفاشیان و تاج هم رسید اما در نهایت مقرر شد در جلسه ای رو در رو میان طرفین این موضوع بررسی و به فدراسیون اعلام شود.

این جلسه قرار است روز امروز یکشنبه در کرج به انجام برسد باید دید سایپایی ها لیگ پانزدهم را با نام البرز به میدان خواهند رفت یا به جمع تیم های پایتخت نشین اضافه می شوند.

در ارتباط با آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال سایپا و حضور این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بد نیست صحبت ها و اظهار نظر مجید جلالی را هم در پایان هفته دوم تمرینات سایپا باهم مرور کنیم.

سرمربی سایپا در این باره گفت: عصر جمعه آخرین روز از هفته دوم تمرینات ما به پایان  رسید و از شنبه هفته سوم آغاز خواهد شد. خدا را شکر بچه ها واکنش بی نظیری نسبت به تمرینات داشتند و فوق العاده با انگیزه هستند که این یک علامت خوب برای آینده سایپا است. از هفته پنجم فشار تمرینات کمتر می شود و از آخر هفته سوم بازی های تدارکاتی را در دستور کار قرار می دهیم.

وی درباره جذب بازیکنان بزرگ برای تیمش خاطرنشان کرد: تا زمانی که بازیکنی با ما امضا نکند، بازیکن ما نیست. اسامی زیادی مطرح می شود که من فقط باید بگویم از میان آنها با جواد نکونام صحبت کرده ایم. به هر حال ما هم بضاعت محدودی داریم و این خیلی مشکل است که بخواهیم همه بازیکنان بزرگ مد نظرمان را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اردوی خارج از کشور تیمش بیان کرد: پس از لغو اردوی داخلی در جلسه ای که با رضایی، مدیر عامل باشگاه داشتم تلاش ایشان را برای برگزاری اردو در خارج از کشور و در کشور ترکیه به وضوح دیدم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

جلالی در پایان درباره ادامه اهداف و برنامه هایش در فصل جدید تصریح کرد: در فصل گذشته مدل جدیدی از بازی فوتبال را در سایپا دیدیم. متاسفانه بازی های ما خیلی کم پخش می شد اما با اطمینان می گویم حدود ۱۸ بازی ما فوق العاده خوب بود. من به آینده بسیار امیدوار هستم که تیم به تکامل برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار