امام جمعه موقت شیراز گفت:رهبری به مسئولین تذکر دادند که نباید مردم را ناامید کرد و دشمن نیز به دنبال همین است و همچنین به گرانی اشاره کردند که کمر مردم مستضعف را شکسته است.
کد خبر: ۵۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 30 December 2017

 تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه  شیراز تاکید کرد: آیت الله حائری حدود ۱ هزار خطبه در شیراز خواند اما آنچه کمتر دیده شد سابقه حضورش در دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: بیشترین و مستمرترین حضور نماینده ولی فقیه در جبهه ها مربوط به آیت الله حائری است که بسیار با رزمندگان صمیمی بود.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان سال میلادی، گفت: سالی که گذشت پیروزی مقاومت بود که استکبار در تمامی بخش ها با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام مرادی در خصوص تذکرات رهبری نیز گفت: رهبری به مسئولین تذکر دادند که نباید مردم را ناامید کرد و دشمن نیز به دنبال همین است و همچنین به گرانی اشاره کردند که کمر مردم مستضعف را شکسته است.

وی یادآور شد: مبلغ یارانه ارتباط به ۱۰ سال پیش دارد و امروز این یارانه به درد مردم نمی خورد و امروز مردم با مشکلات مواجه هستند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: رهبری به وضعیت حال امروز افراد نیز اشاره کردند.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی نیز گفت: نباید فراموش کنیم که فتنه یکشبه نبود، ۱۲ سال جنگ نرم آغاز شد و ۱۳ ماه قبل از فتنه نیز موضوع انقلاب مخملی را مطرح کردند.

وی یادآور شد: موضوع تقلب و ابطال انتخابات را مطرح کردند و کشته سازی را مطرح کردند سپس تلاش برای جنگ داخلی و براندازی نرم بود بنابر این فتنه گران ۶ مرحله را برنامه ریزی کردند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: بعد از سخنان رهبری تعداد افراد حاضر در خیابان کم شد و زمانیکه در روز عاشورا به عزاداری توهین شد مردم دیگر نتوانستند تحمل کنند.

وی ادامه داد: خسارت مادی فراوان به شهر زده شد که طبق گزارش شهرداری تهران، ۶۳ میلیارد تومان خسارت وارد شد و حدود ۶۰ میلیارد دلار کاهش سرمایه گذاری به دلیل مشکلات چند ماه ناشی از فتنه روی داد و ۳۹ نفر کشته شدند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: اما در حماسه ۹ دی کمر توطئه گران شکسته شد و هرکس هم از فتنه گران حمایت کند ظالم است بنابر این ۹ دی در انقلاب ما ماندگار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار