مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۷۸ درصدی واردات کالا از طریق گمرکات استان به کشور در ۹ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی گمرکات استان، خلیل حیدری  افزود: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در 9 ماهه امسال بالغ بر 29 میلیون و 488 هزار دلار به وزن 16 هزار و 378 تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 78 درصد و از حیث وزن 73 درصد افزایش داشته است.

حیدری اظهار کرد: از مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکاتن استان، گمرک کرمانشاه با 15 میلیون و 331 هزار و 877 دلار بیشرین حجم کالاهای وارداتی استان را در 9 ماهه سال جاری بخود اختصاص داده است.

حیدری با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از 16 کشور وارد می‏ شود، تصریح کرد: کشورعراق با 14 میلیون و 180 هزارو 117 دلار جایگاه اول را بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در 9 ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد : طی مدت یاده شده کشور ترکیه با سه میلیون و 833 هزار و 979 دلار و چین با سه میلیون و 719 هزارو 816 دلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلياژهاي آلومينيوم کارنشده، مخزن و منبع، برنج، سیبک خام پراید، پرس هيدروليک دندانسازي، کمپرسورهاي معدني، آنتي اکسيدانها و باطری سیلد اسید عنوان کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار