معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باراه اندازی بیمارستان بانگر سرپل ذهاب از ۱۵ آذر ماه، روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ بیمار به اورژانس وکلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر روشنی با اشاره به انجام ۲۰۰ عمل جراحی در مراجعه روزانه هزار و ۲۰۰ بیمار به بیمارستان بانگر سرپلذهاببیمارستان بانگر سرپل ذهاب طی این مدت افزود: علاوه بر دو اتاق عمل، بخش‌های اورژانس، زایشگاه، زنان، اطفال، داخلی، جراحی،۴ تخت آی سی یو وسی سی یو دربیمارستان بانگر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از پایگاه‌های سلامت شهری در بیمارستان قبلی سرپلذهاب به کلینیک تخصصی تبدیل شده اظهارداشت: متخصص عفونی، داخلی، قلب، اطفال، ارتوپدی، رادیولوژی، بیهوشی، زنان و زایمان، روانپزشک وجراح عمومی دراین کلینیک تخصصی مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به تولد ۸۱ نوزاد درشهرستان سرپلذهاب پس از وقوع زلزله ۷/۳ ریشتری اشاره کرد وگفت: بخش دیالیز این بیمارستان هم با ۸ دستگاه تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

دکتر روشنی اظهار داشت: یکی ازمشکلات بیمارستان بانگر کمبود پزشک عمومی بود که این موضوع از طریق اعزام پزشکان مهمان ازاستان‌های دیگر جبران شده و هر هفته یک تیم از یک استان در این مرکز مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۵ تیم پزشکی ازاستان‌های شیراز، تبریز، اصفهان، خوزستان و اراک به مناطق زلزله زده استان اعزام شده اند وهم اکنون میزبان تیم پزشکی کردستان هستیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار