نماینده ادوار گذشته مجلس با بررسی اغتشاشات اخیر، این حوادث را تداوم فتنه‌انگیزی و دسیسه‌گری آمریکا دانست و گفت: دشمنی معاندین انقلاب سال‌هاست که بر این ملت ثابت‌شده و براین اساس ملت ایران هرگز به دشمنان اجازه "دخالت در امور داخلی" را نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 01 January 2018

به گزارش تابناک قم، حسین نجابت در سلسله سخنرانی‌های دهه بصیرت در مسجد امام موسی کاظم(ع) با یادآوری روزهای سخت و پر فراز و نشیب‌ قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: نقش داعیانه رهبر معظم انقلاب برای برون‌رفت از این پیچ‌های تاریخی بی‌نظیر است و پس از ارتحال حضرت امام(ره) نیز در تداوم همان اتفاقات کور که بیشتر از جانب خارجی مدیریت می‌شد، نقش مقام معظم رهبری راهبردی و گره‌گشا بود.


وی با بررسی اجمالی وقایع اخیر و اغتشاشات برگزارشده در برخی نقاط کشور، این حوادث را تداوم فتنه‌انگیزی و دسیسه‌گیری شیطان بزرگ آمریکا دانست که عقده پیروزی انقلاب در طول عمر این انقلاب بر گلویش سنگینی می‌کند و هر بار با دسیسه‌ای جدید وارد کارزار با ملّت ایران می‌شود.


نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از عدم جدی‌گرفتن تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی تهدیدات پروژه نفوذ، ضمن تأیید خواسته‌ها و مطالبات مردمی مبنی بر گرانی و فشار اقتصادی بر آحاد جامعه، خواستار هوشیاری و بیداری ملت در این واقعه شد.


این استاد دانشگاه حرکت خودجوش مردمی 9 دی در سراسر کشور را خط بطلان بر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت این روز در همه‌ساله تکرار بیعت مجدد با رهبر انقلاب است که مردم ایران ثابت می‌کنند عهدی را که رهبر معظم انقلاب بسته‌اند هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند.


نجابت با بیان اینکه دشمنی معاندین انقلاب سال‌هاست که بر این ملت ثابت‌شده و براین اساس ملت ایرانهرگز به دشمنان اجازه "دخالت در امور داخلی" را نمی‌دهند، افزود: ایران در طول نزدیک به چهل سال فراز و نشیب‌های فراوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس‌ازاین نیز این پیچ‌وخم‌ها ادامه دارد که مردم ایران می‌توانند با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری این کشتی انقلاب را در این دریای متلاطم و طوفان‌زده به سرمنزل مقصود و به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر (عج) برسانند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار