سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به همراه مدیرکل سازمان امور زندان‌های و انجمن حمایت از زندانیان از خانواده مددجویان و زندانیان زیرپوشش کرمانشاه دیدار و سرکشی کردند.
کد خبر: ۵۴۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 04 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به همراه مدیرکل سازمان امور زندان‌های استان و انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه صبح امروز از خانواده مددجویان و زندانیان زیرپوشش کرمانشاه دیدار و سرکشی کردند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه در این دیدار، اظهار داشت: ما در راستای خدمت خادمانه خادمیاران به مخدومین خویش و به نیت مهر امام مهربانی امروز که به دیدار این خانواده‌ها آمدیم تا بدانید به یاد شما هستیم و از گرفتاری، مشکلات، اندوه و دلتنگی شما ما هم نگران و در نظام اسلامی همه باید در کنار هم باشیم تا کسی احساس تنهایی و رنج نکند.

حسن موحد ادامه داد: امیدواریم که به برکت وجود امام هشتم علی ابن موسی الرضا‌(ع) روزی برسد در ‌مملکت امام رضا‌(ع) دیگر غم و اندوه خانواده‌ای را نداشته باشیم و شما هم با جمع خانواده خود به خوشی در کنار هم باشید‌.

براساس این گزارش، این دیدار در فضایی صمیمی و با استقبال گرم خانواده‌ها همراه بود و در پایان پس از اهدای بسته‌های معنوی تبرکات بارگاه ملکوتی امام هشتم‌(ع) و حمایت از تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش، با قرائت جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) اشک مهربانی، همدلی و شوق بدرقه راه مهمانان شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار