خبرورزشی: تقابل دو تيم هميشه حساس بود اما اين بار حساس‌تر از هميشه برگزار خواهد شد چون نتيجه آن مي‌تواند معادلات نيمكت رهبري تراكتورسازان را به شكل ديگري رقم بزند.
کد خبر: ۵۴۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 05 January 2018

هفته هجدهم ليگ هفدهم، جمعه ۱۵ دي ۹۶، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه يادگار امام تبريز داور: حسين زرگر، كمك‌ها: عليرضا ايلدروم و بابك داوري

به گزارش تابناک تبریز، تقابل دو تيم هميشه حساس بود اما اين بار حساس‌تر از هميشه برگزار خواهد شد چون نتيجه آن مي‌تواند معادلات نيمكت رهبري تراكتورسازان را به شكل ديگري رقم بزند. جايي كه يحيي گل‌محمدي بعد از شكست هفته قبل مقابل پرسپوليس براي حفظ جايگاهش نياز مبرمي به برد برابر استقلال شكست‌ناپذير اين روزها دارد. سرمربي تراكتورسازي بعد از حضور چشمگير در بازار زمستاني اميدوار بود روزهاي متفاوتي را در نيم‌فصل دوم براي تبريزي‌ها رقم بزند اما نمايش نااميدكننده هفته قبل و متعاقب آن اوج‌‌گيري اختلافاتش با مديران باشگاه و برخي طرفداران آن روي سكه را براي گل‌محمدي عيان ساخت تا پي به حساسيت بازي با استقلال در آينده‌‌اش ببرد. مصافي كه برتري در آن براي اين مربي و شاگردانش از نان شب واجب‌تر است تا گل‌محمدي در بازگشت از ورزشگاه شام آخر خود در تبريز را نخورد! تراكتورسازي كه هرچه ستاره سرباز بود در روزهاي ابتدايي نقل و انتقالات زمستاني جذب كرد فردا با غيبت دو مهره كليدي به دليل محروميت و مصدوميت با دغدغه‌هايي روبه‌رو است اما با اين وجود وضعيت اين تيم به نسبت بازي رفت، كه با يك گل در آزادي به استقلال منصوريان باخت، خيلي بهتر است از همين‌رو انتظار مي‌رود تبريزي‌ها براي حفظ جايگاه مربي و اعاده حيثيت بعد از شكست هفته قبل، فردا نمايشي متفاوت ارائه بدهند. در آن سوي ميدان استقلال با پيرمرد آلماني مملو از انگيزه و نشاط راهي تبريز مي‌شود تا همچنان به روند شكست‌ناپذيري خود در اين هفته‌ها ادامه داده و بار ديگر گامي بلند براي رسيدن به جمع صدرنشينان بردارد. استقلالي كه هم انگيزه زيادي براي كسب سه امتياز دارد و هم انگيزه ثبت ركوردي جاودانه در گل نخوردن، اگر بتواند جاي خالي دو مهره كليدي محروم و تأثيرگذار خود را پركند با دستپختي كه شفر در اين هفته‌ها از خود نشان داده قطعاً مي‌تواند روز دشواري را براي ميزبان و يحيي رقم بزند.

چهره‌ها

محمد ابراهيمي بعد از پشت‌سر گذاشتن چند هفته پرتنش و خروج از فهرست نفرات مازاد به تركيب اصلي بازمي‌گردد تا در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي فصل برگ برنده تراكتورسازي لقب بگيرد. F14 محبوب تبريزي‌ها كه برخلاف نيم‌فصل نخست چندان در برنامه‌هاي تاكتيكي يحيي جايي نداشت با مصدوميت اميد عاليشاه دوباره اين شانس را دارد تا مقابل استقلال توانايي‌هاي خود را بروز دهد.

سيدحسين حسيني بعد از شكستن ركورد گل نخوردن در تاريخ استقلال حالا تنها 25 دقيقه با تبديل شدن به ركورددار ليگ برتر فاصله دارد، دقايقي كه مي‌تواند در بازي با حريف تبريزي طي شود تا اين گلر جوان فصلي رؤيايي را تجربه كند. سيدحسين كه در روزهاي گذشته با آنفلوآنزاي شديدي دست و پنجه نرم كرد فردا چهره اصلي استقلالي‌ها درون دروازه خواهد بود تا انگيزه‌هايش به داد اين تيم برسد.

تركيب احتمالي دو تيم

تراكتورسازي (4-4-2)

فرزاد حاتمي

محمد ابراهيمي

دانيال اسماعيلي‌فر

مهدي مهدي‌پور

قائم اسلامي‌خواه

احسان پهلوان

محمد ايرانپوريان

محمد نادري

محمدرضا مهدي‌زاده

رضا شربتي

ژوردي آلميدا

استقلال (4-4-2)

علي قرباني

محسن كريمي

داريوش شجاعيان

اميد ابراهيمي

فرشيد باقري

فرشيد اسماعيلي

وريا غفوري

پژمان منتظري

سيدمجيد حسيني

اميد نورافكن

سيدحسين حسيني

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار