معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تاکید بر اینکه باغ ۱۲ هزار و ۳۶۰ متری ستارخان قطعاً حفظ خواهد شد، گفت: در این زمینه بزودی تهاتری با صاحب ملک و باغ صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 30 June 2015
مجتبی عبدالهی در جریان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران و پس از تذکر رحمت‌اله حافظی درخصوص تخریب باغی در منطقه 2 و ستارخان اظهارداشت: بنده در روزهای گذشته بازدیدی را از این باغ داشته‌ام و گزارشی را آماده کرده‌ام.

وی با اشاره به مساحت این باغ در ستارخان گفت: مساحت این باغ 12 هزار و 360 متر است و در سال 90 صاحبان این زمین و باغ مکلف شدند مکلف شدند این باغ را به همین شکل نگهداری کنند.

وی با اشاره به روند بازدیدهای میدانی و همچنین صدور رأی‌های مختلف برای حفظ این باغ تصریح کرد: در تاریخ 1394.3.30 و در ارتباط با این پرونده صاحب این ملک یک میلیارد و 300 میلیون تومان جریمه شد و بر همین اساس مکلف به حفظ باغ گردید.

عبدالهی با اشاره به تصرف این زمین براساس تبصره یک ماده ششم بیان داشت: شهرداری منطقه در روزهای گذشته مجدداً ورودی را به این زمین داشته است و کارهای پاکسازی و آبیاری را آغاز کرده است که باز هم شاهد تجمع صاحبین در این زمین بوده‌ایم.

وی از تهاتر این باغ با صاحب ملک خبرداد و گفت: بنا داریم در این زمینه تهاتری را با صاحب ملک انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در ارتباط با باغات سختگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و در این زمینه بنای شهرداری بر حفظ باغات و فضاهای سبز است.

عبدالهی در ادامه خطاب به حافظی بیان داشت: این موارد و موارد مشابه آن قبل از اینکه مطرح شود به بنده حقیر ارجاع داده شود تا بنده توضیحات لازم را ارائه کنم تا دوستان مطلع شوند.

وی همچنین در خصوص فعالیت کارخانه‌ زباله‌سوزی در شهر تهران گفت: ما در نشست‌های تخصصی در کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که زباله سوزهایی را ایجاد کنیم که در حال حاضر بیش از 2 هزار دستگاه زباله‌سوز در کشورها وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: طباله سوزی تجربه خوبی از سوی شهرداری بود و در سال 94 نیز شورا شهرداری را مکلف کرده است و با اختصاص 80 میلیارد تومان گام‌هایی را بردارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار