تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف مس رفسنجان می‌رود.
کد خبر: ۵۵۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 14 روز یک‌شنبه اول بهمن‌ماه دو تیم فجر شهید سپاسی و مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار به میزبانی تیم مس رفسنجان برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به نفع تیم فجر شهید سپاسی پایان یافت.

تیم فجر شهید سپاسی با بردی که در بازی قبل کسب کرده با انگیزه مضاعف به مصاف تیم همسایه خواهد رفت. تیم فجر که در هفته‌های پیش به هماهنگی لازم رسیده است قصد دارد در این نیم‌فصل خود را در لیست مدعیان قرار دهد و انگیزه زیادی برای بازگشت دوباره به لیگ برتر دارد.

در مقابل تیم مس رفسنجان قرار دارد که برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول چشم به کسب این سه امتیاز خانگی دارد همین امر تقابل این دو تیم را جذاب‌تر خواهد کرد.

طلایی پوشان شیراز در 19 بازی گذشته با کسب 9 برد، 5 تساوی، 5 باخت و کسب 32 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. تیم مس رفسنجان نیز تا اینجای کار با 6 برد، 8 تساوی، 5 باخت و کسب 26 امتیاز در رده دهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

تیم فجر شهید سپاسی در 19 بازی گذشته 18 گل زده و در مقابل 12 گل دریافت کرده، تیم مس رفسنجان نیز تا اینجای کار 18 گل زده و 17 گل دریافت کرده است.

تیم فجر در صورت پیروزی در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا می‌تواند به رده سوم جدول برسد. تیم مس رفسنجان نیز در صورت برد و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا تا رده هفتم می‌تواند پیش برود

در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 42 امتیاز، بادران تهران با 37 امتیاز و نساجی مازندران با 33 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایران جوان بوشهر با 18 امتیاز، صبای قم 10 امتیاز و راه‌آهن تهران با 4 امتیاز نیز سه تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. تیم فجر در هفته سوم مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند. تیم فجر در هفته پنجم تیم شگفتی‌ساز هفته بود و بازی یک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقایق پایانی 2 بر یک برد.

طلایی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل ایران‌جوان بوشهر یک بر صفر پیروز شدند و در هفته هفتم مقابل تیم آلومینیوم اراک بدون گل به تساوی رسیدند. شاگردان کلانتری در هفته هشتم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان 2 بر یک تن به شکست دادند.

شاگردان کلانتری در هفته نهم مقابل شهرداری ماهشهر بدون گل به تساوی رسیدند. در هفته دهم مقابل راه‌آهن تهران یک بر صفر پیروز شدند و در هفته یازدهم مقابل تیم همشهری خود برق جدید فارس به تساوی بک بر یک رسیدند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته دوازدهم مقابل تیم ملوان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم اکسین البرز یک بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته چهاردهم مقابل تیم شهرداری تبریز 3 بر یک پیروز شد. در هفته پانزدهم مقابل مس کرمان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته شانزدهم مقابل تیم نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت دادند. در هفته هفدهم مقابل تیم صبای قم یک بر صفر پیروز شدند. در هفته هجدهم مقابل تیم بادران تهران بدون گل به تساوی دست یافتند و در هفته نوزدهم مقابل ماشین‌سازی تبریز 3 بر صفر پیروز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار