فرماندار ایلام:
ناصر خوش خبر ظهر سه شنبه در جلسه ستاد سفر در ایام تابستان در محل فرمانداری ایلام اظهار داشت: استان ایلام یکی از مهمترین مقصدهای گردشگران در فصل تابستان است.
کد خبر: ۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 30 June 2015

به گزارش تابناک ایلام، ناصر خوش خبر ظهر سه شنبه در جلسه ستاد سفر در ایام تابستان در محل فرمانداری ایلام اظهار داشت: استان ایلام یکی از مهمترین مقصدهای گردشگران در فصل تابستان است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ایلام مرکز استان است باید در بحث امکانات و مناطق گردشگری مورد توجه ویژه قرار گیرد و دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

خوش خبر عنوان کرد: یکی از مهمترین مناطق گردشگری شهر ایلام منطقه چغاسبز است که هم مورد استقبال مردم استان و شهر ایلام قرار گرفته و هم باید برای گردشگران سایر نقاط کشور هم معرفی شود.

فرماندار ایلام بیان داشت: این منطقه گردشگری هم اکنون باید توسط دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری جهت اسقبال از گردشگران در فصل تابستان آماده شود.

وی بر لزوم معرفی دیگر مناطق گردشگری شهر ایلام تاکید کرد و گفت: استان ایلام به دلیل چهار فصل بودن دارای مناطق بکر طبیعی است که قطعا مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار می گیرد.

خوش خبر بیان داشت: مسئله مهم در توسعه گردشگری استان ایلام بحث زیباسازی شهر ایلام است که این مهم باید به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار