کشف 130 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز
به طور قطع در کنار اجرای طرح های کشف و توقیف محموله های قاچاق، باید این نکته نیز مورد توجه قرار گیرد که افراد پشت پرده اصلی چه کسانی هستند.
کد خبر: ۵۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 30 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از کشف 130 میلیارد ریال کالای قاچاق طی سه ماهه اول سال‌جاری در این استان خبر داد.
سعید شفیعیان اظهار داشت: این کالاها شامل تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های نفتی، تجهیزات ماهواره‌ای، لوازم صوتی، تصویری و انواع پوشاک بوده است.
وی ادامه داد: اکنون طی دستورالعملی از معاونت سیاسی انتظامی امنیتی استانداری البرز طرح جامع این استان در حوزه‌های عملیاتی، فرهنگی و پیشگیری مورد توجه قرار گرفته است.
شفیعیان گفت: در این راستا 25 طرح پیش‌بینی شده که به صورت مستمر وضعیت استان نوپای البرز را در حوزه‌های یاد شده رصد کرده گزارش‌های مربوط به آن را برای دستیابی به نتایج مطلوب ثبت می‌کنند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تاکید کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و مأموران امنیتی طرح‌های نظارتی ویژه‌ای در این استان در بخش مبارزه با قاچاق به اجرا درآمده که اجرای موفقیت‌آمیز آنها منوط به اطلاع‌رسانی و همکاری بیش از پیش مردم نیز است.
به طور قطع در کنار اجرای طرح های کشف و توقیف محموله های قاچاق، باید این نکته نیز مورد توجه قرار گیرد که افراد پشت پرده اصلی چه کسانی هستند.
طبیعی است که ارقامی چون 13 میلیارد به اندازه ای نیست که افراد عادی توان چنین تخلفی را ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار