مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر نخستین نشست کتاب خوان ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین عطاالله جباری در خصوص برگزاری این نشست عنوان کرد: این نشست کتاب خوان به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری و مشارکت صدا و سیمای مرکز قم در دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: از انجا که در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سر می بریم بر آن شدیم با برگزاری نشست فرهنگی کتاب خوان, اهمیت خواندن کتاب و معرفی آن به دیگران را با همکاری صدا و سیمای مرکز قم و به میزبانی رادیو قم برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مدیران ارشد رسانه، خبرنگاران، تهیه کنندگان، کارگردانان و فعالان حوزه کتابخوانی، مجریان و ... حضور خواهند داشت. 

حجت الاسلام والمسلمین جباری تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مهم فرهنگی کشور به شمار می روند که زبان گویای ملت و پیگیر مطالبات مردم و جویای حق و حقیقت اند.

وی اظهار داشت: حضور متعهدانه، جهادی و انقلابی فعالان رسانه‌ای در حوزه کتاب و کتابخوانی، در چند سال گذشته، باعث شده اخبار و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و .... کتابخانه‌های عمومی استان قم، به صورت مطلوب و شایسته‌ای توسط صدا و سیمای مرکز قم و دیگر خبرنگاران پرتلاش و علاقمند به کتاب پوشش داده شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان اظهار داشت: اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتی ما از مهم ترین اقشار تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی هستند که نمونه بارز آن دعوت به همراهی و انس با کتاب و کتابخوانی است.

 گفتنی است این نشست چهارشنبه 18 بهمن ساعت 10 صبح در تالار صدا و سیمای مرکز قم برگزار می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار