با مشارکت بانک انصار و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت
فرمانده سپاه فتح استان : در هرجایی که احساس کردیم نیاز به مشارکت و همکاری وجود دارد ورود پیدا کرده‌ایم و طرح‌های مختلفی که در زمینه بهداشت داشته‌ایم با استقبال خوب دانشگاه علوم پزشکی روبه روشدیم
کد خبر: ۵۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 06 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد خانه بهداشت روستای «ایدنک» از توابع شهرستان لنده ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، معاون بانک انصار کشور و مسولین دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح گردید.

سردار یدالله بوعلی در این آئین اظهار داشت: سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی پروژه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف در دست اجرا دارد‌.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 9 پروژه در حوزه سلامت به صورت مستقل کمک کرده که بیمارستان یاسوج با 95 درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های سپاه می‌توان به احداث هشت درمانگاه تخصصی اشاره کرد که تاکنون 2 مورد از این پروژه‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

بوعلی عنوان کرد: در هرجایی که احساس کردیم نیاز به مشارکت و همکاری وجود دارد ورود پیدا کرده‌ایم و طرح‌های مختلفی که در زمینه بهداشت داشته‌ایم با استقبال خوب دانشگاه علوم پزشکی روبه رو شدیم .

معاون بانک انصار کشور هم در آیین ضمن گرامیداشت دهه پرفروغ و مبارکه فجر، اظهار داشت: بانک انصار عضو لاینفک سپاه انقلاب اسلامی است که با مشارکت و همکاری با سپاه و شبکه بهداشت و درمان نسبت به ساخت خانه بهداشت در مناطق محروم اقدام می‌کند.

مجید عباس‌نژاد حقیقی افزود: در سال 96 قراردادی با مشارکت بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان بسته شده است که 70 واحد خانه بهداشت را در چندین استان مختلف محروم به اتمام برسانند.

وی به تفاهم‌نامه بین بانک انصار و کمیته امداد اشاره و بیان کرد: اهدای سه میلیون و 500 هزار تومان کمک‌هزینه جهیزیه به یک هزار نوعروس از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است

 

 

 



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
تصاویر مربوط به شهرستان گچساران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار